شناسهٔ خبر: 30682060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مردم آگاه ايران هيچ گاه رهبري انقلاب را تنها نمي گذارند

صاحب‌خبر -
مردم آگاه ايران هيچ گاه رهبري انقلاب را تنها نمي گذارند
خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره هجمه هاي جديد دشمنان عليه جايگاه ولايت و رهبري انقلاب گفت: استکبار جهاني و حاميانش بايد بدانند که مردم آگاه ايران اسلامي، هيچ گاه رهبري معظم انقلاب را تنها نمي گذارند.

به گزارش ايرنا، آيت‌الله سيدمحمدمهدي حسيني همداني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه کرج افزود: دشمنان و مزدوران آنها بدانند که مردم انقلابي ايران، علي زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.
وي بيان داشت: رمز موفقيت ملت ايران در پيروزي انقلاب اسلامي و سقوط حکومت ستمشاهي نخست توکل بر خدا بود و سپس اتحاد و يکپارچگي مردم و پيشگامي روحانيت بود.
خطيب جمعه کرج خاطرنشان کرد: از سوي ديگر حضور مردم در صحنه موجب پيروزي انقلاب اسلامي شد و امروز حضور با شکوه مردم در صحنه حساس کنوني بيش از گذشته لازم
است.
وي تاکيد کرد که مردم مراقب باشند که دشمن سعي دارد عصبانيت و تنش در جامعه ايجاد کند و اين ترفند را بايد ناکام گذاشت.
آيت الله حسيني همداني گفت: به فضل خداوند حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌هاي قبل خواهد بود.
امام جمعه کرج بر پايبندي به ارزش هاي اصيل ديني تاکيد کرد و بيان داشت : وقتي شريعت کنار گذاشته ‌شود جاي حلال و حرام خدا تغيير پيدا مي کند.
وي تصريح کرد: در اين شرايط بدعت در دين وارد مي‌شود و برخي حکم قصاص که موجب حيات جامعه است را مذموم مي‌شمارند.
نماينده ولي‌فقيه در استان البرز با بيان اينکه در حکومت الهي حاکم از خدا ترس دارد، اضافه کرد: وجود امام معصوم(ع ) پراکندگي و تفرقه بين امت اسلامي را از بين مي‌برد و ريشه هرج و مرج را مي خشکاند.
حسيني همداني با بيان اينکه وجود ولي‌فقيه در دوران غيبت امام عصر (عج ) همين نقش را دارد، يادآورشد: نقش ولي فقيه در ايران اسلامي نقشي مهم و تاثيرگذار است که ما تا امروز آن را به خوبي درک کرده‌ايم.
وي گفت: برخي سعي مي‌کنند که هيئت و نشست هاي مذهبي را از کار بيندازند و افکار شيعي انگليسي را ترويج بدهند.
نماينده ولي فقيه در استان البرز به توطئه جديد آمريکا عليه ايران اسلامي پرداخت و بيان داشت: آمريکايي‌ها مي خواهند که ايران جشن 40 سالگي انقلاب را نبيند، در لهستان اجلاسي را برگزار مي‌کنند که ايران و خاورميانه محور آن است.
وي گفت: اين توطئه آمريکايي همانند توطئه هاي گذشته آنها شکست خواهد خورد.
وي بيان داشت: امروز مدعيان حقوق بشر آمريکايي، بانوي مجري شبکه «پرس تي وي» را با وحشيانه‌ترين شکل ممکن دستگير مي‌کنند که نشان مي دهد اين مدعيان براي ادعاهاي خود اهميتي قائل نيستند.
خطيب جمعه کرج گفت: ما نمازگزاران جمعه خواستار آزادي اين بانوي مسلمان هستيم .
وي دربخش ديگري از سخنانش به دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: در طول سال بايد به بيان واقعي دستاوردهاي انقلاب بدون بزرگنمايي بپردازيم.
آيت الله حسيني همداني اظهار داشت: پرداختن به توانايي‌ها و فرصت سوزي ها براي کاهش آسيب ها ضروري است.
وي در ادامه به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز توصيه کرد که در تصويب لايحه الحاق ايران به کنوانسيون مقابله با تامين مالي تروريسم (CFT) دقت لازم را داشته باشند.
خطيب نماز جمعه کرج يادآورشد: جشن چهل سالگي انقلاب مصادف با ايام فاطميه شده است که ضرورت دارد برنامه ها به گونه اي برگزار شود که بتوان حرمت اين ايام را حفظ کرد
زيرا انقلاب اسلامي ريشه در دين اسلام ، مکتب عاشورايي و فاطمي دارد.
وي اضافه کرد: فضاي شهر نيز در اين ايام بايد سياپوش شود چون انقلاب ما انقلابي حسيني و فاطمي است.
وي با تسليت شهادت جمعي از کادر پروازي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در حادثه هواپيماي 707 ارتش، اظهار داشت: ارتش و سپاه هميشه در کنار مردم بوده و هرکجا که نياز به خدماتي بوده اين دو قشر به تکاليف خود عمل کرده‌اند.
2819/ 6155
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما