شناسهٔ خبر: 30681557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم بررسی کرد؛ نگاهی به ورودی و خروجی‌های نساجی در نیم فصل فوتبال

R41358/P/S6,74/CT7

تیم فوتبال لیگ برتری نساجی مازندران اگرچه به دلیل ورود لیگ برتری پس از سالها آغازی امیدوار کنننده داشته و اکنون با فراز و فرودهایی مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، پس از کش و قوس‌های فراوان و رفت و برگشت‌هایی که اخیرا در باشگاه نساجی شاهد آن بودیم بالاخره بعد از مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه نساجی مازندران و تاکید استانداری مازندران به انتخاب سرمربی برای نساجی مالک این باشگاه، مجید جلالی را به عنوان سرمربی این تیم ریشه دار مازندرانی انتخاب کرد.

حالا پس از انتخاب سرمربی باید در زمان اندکی که تا شروع نیم فصل دوم لیگ برتر ایران باقی مانده است، با جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم و ترمیم نقاط ضعف و انجام تمرینات تاکتیکی، تیم نساجی را برای نیم فصل دوم آماده کنند.

نکته قابل توجه ای که اکنون وجود دارد این است که برخی بازیکنان مانند حامد لک و ابوالفضل اعلایی تا به امروز از تیم نساجی جدا شدند و برخی بازیکنان دیگر که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی از باشگاه نساجی به گوش می‌رسید در حال رایزنی با باشگاه برای اخذ رضایت نامه خود هستند.

در آن‌سوی میدان نیز نام‌های دیگری برای حضور در باشگاه نساجی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران مطرح شد که جابر انصاری، حامد فلاح‌زاده، امیرحسین اسماعیل زاده و چند بازیکن جوان مازندرانی شاغل در لیگ برتر نیز از جمله نام‌هایی هستند که زمزمه‌هایی مبنی بر حضورشان در باشگاه نساجی مازندران به گوش می رسد.


جابر انصاری بازیکن با تجربه ای است که به تازگی در لیست خروجی باشگاه استقلال قرار گرفته است و از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارد و نفر بعدی امیرحسین اسماعیل زاده مدافع جوان مازندرانی تیم استقلال تهران است که عملکرد بسیار خوبی را در تیم پیکان تهران و تیم ملی نوجوانان از خود به نمایش گذاشت و در ابتدای این فصل با وجود پیشنهادهایی از هلند و ترکیه سرانجام به تیم استقلال تهران پیوست اما هرگز فرصت بازی در این تیم مطرح تهرانی را پیدا نکرد و حالا نیز گمانه زنی‌هایی مبنی بر مذاکره مالکان باشگاه نساجی برای اخذ رضایت نامه این مدافع آینده دار با باشگاه استقلال تهران مطرح شده است.

در حالی که حامد لک دروازبان تیم نساجی مازندران به تیم سابق خود یعنی سایپا بازگشته است، مدیران نساجی نیز به دنبال جایگزینی مناسب برای لک در درون دروازه خواهد بود و گمانه زنی هایی مبنی حضور حامد فلاح زاده سنگربان آملی تیم سایپا در تیم نساجی مازندران به گوش می‌رسد.

فلاح زاده در زمان سرمربی‌گری مجید جلالی در تیم سایپا نیز شاگرد او بوده است و سال‌ها بوده که برای تیم سایپا بازی می‌کند اما باید دید که آیا مجید جلالی نظر مساعدی را روی حضور این دروازبان باتجربه و مازندرانی دارد که اگر اینطور باشد فلاح زاده باز هم شاگرد جلالی خواهد شد.

با شناختی که در فصول گذشته از تیم‌های مجید جلالی داریم او همیشه با استفاده از بازیکنان جوان تیم بسیار خوب و دونده ای را وارد میدان می‌کند و همیشه جوانان مستعدی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌کند.

گزارش از علی گرجی پور

انتهای پیام/ ع

نظر شما