شناسهٔ خبر: 30681104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرکزی| دوران قلدرمآبی آمریکا به سر آمده است

R41371/P1494/S6,73/CT11

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دوران دغل‌بازی و قلدرمآبی آمریکای جنایتکار به سر آمده است گفت: دستگیری "خبرنگار پرس تی‌وی" روح خبیث و ضد دموکراسی جنایتکارانه آمریکا را به دنبا نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهرستان با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مردم ایران در آستانه فجر انقلاب اسلامی باید بدون تشریفات، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بامحتوا، منسجم و یکپارچه برگزار کنند زیرا انقلاب اسلامی، کشور را در اختیار شایستگان قرار داد و از قهقرای ستمشاهی طاغوت نجات داد.

وی افزود: امیدواریم مردم  ایران در  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این ایام را با اتحاد، وحدت و یکپارچگی جشن بگیرند زیرا باید با نگاه و دیدی جامع و باز دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: کشور از پرتگاه خطرناکی که در دوران طاغوت بود نجات یافت بنابراین باید خدا را بابت داشتن چنین رهبر فرزانه‌ای شکر کرد زیرا هیچ جای دنیا این چنین رهبر و راهنمایی ندارد و این به برکت اسلام است.

امام جمعه اراک با اشاره به حرکت پرغرور و با افتخار انقلاب اسلامی گفت: کشور این راه را در امواج خروشان منطقه طی کرده و از مشکلات مسیر عبور کرده است که البته در این بین منافقین و دشمنان از ابزارهایی جهت کارشکنی استفاده می‌کنند ولی راه خود را 40 سال با صلابت ادامه دادیم که امیدواریم 400 سال دیگر هم با قدرت ادامه دهیم.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ما وحدت کلمه، حضور درصحنه ها، پایبندی به اسلام و نظام و رهبری و حرکت در راستای آرمان های بزرگ شهدا و انقلاب اسلامی است و هر جا این رمز باشد پیروز هستیم.

دری نجف ابادی با اشاره به دستگیری خبرنگار پرس تی وی گفت: این جنایات وحشیانه آمریکایی‌ها که با این خبرنگار که  به دیدار برادر سرطانی خود رفته بود با شکنجه او را کشف حجاب کرده و خوراندن گوشت خوک را نیز به همراه داشت، که این اقدامات آمریکایی‌ها محکوم است. 

وی خاطرنشان کرد: این نمود بارز دموکراسی، لیبرالیسم و آزادی بیان آمریکایی است که بعد از آن طرف آمریکایی‌ها به ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی دامن می‌زنند و منافقین کوردل و صهیونیست‌ها هم از آن ها حمایت می‌کنند ولی اشتباه کردند چراکه ملت های دنیا بیدار بوده و فریب دغل‌کاری آمریکایی‌ها را نمی‌خورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به موضوع بودجه سال آتی کشور گفت: نمایندگان همت کنند تا مصالح و منافع کشور را حفظ و به تولید داخلی کشور توجه داشته باشند چراکه همه باید از تولید ملی حمایت کنیم زیرا کشور با تولید و توزیع عادلانه آباد می‌شود.

وی عنوان کرد: در توزیع عادلانه هم باید دولت و دستگاه‌های نظارتی دقت نظر داشته باشند تا اجازه ندهیم عده‌ای فرصت‌طلب و خائن با تجاوز به بیت‌المال حقوق ملت را ضایع سازند.

دری نجف‌آبادی ادامه داد: بنابراین ایجاد اشتغال و کیفی‌سازی آموزش امری ضروری است به طوری که انقلاب اسلامی خدمت بسیاری به کشور کرده اما هنوز هم جای کار وجود دارد و در این راستا، نباید به فرصت طلبان و افراد خائن اجازه داد که به بودجه کشور دست درازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن و در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) برای همه انسان ها اسوه حسنه است اظهار کرد: پیامبر(ص) فرمود از مردها عده زیادی به کمال رسیدند ولی از بانوان تنها چهار نفر به قله‌های بلند معرفت رسیدند که دو نفر یعنی حضرت مریم(س) و حضرت آسیه(س) قبل از اسلام و دو نفر یعنی حضرت خدیجه(س) و حضرت فاطمه(س) از زنان دوران اسلام هستند که پس از این پیامبر فرمود زهرای مرضیه(س) سرور زنان عالم است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما