شناسهٔ خبر: 30680933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه رشت:

قدرت و اقتدار نظام اسلامی ایران برای دشمن قابل تحمل نیست

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته، گفت: قدرت و اقتدار نظام اسلامی برای دشمن قابل تحمل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رشت با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا به رغم سن پایین سختی‌های بسیاری را تحمل کردند.

وی به جایگاه تربیت فرزندان در دین اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین هدف اسلام در تربیت انسان به ویژه در دوران کودکی و نوجوانی، ابعاد وجودی شخصیت آنها است. شناخت انسان از جایگاه خود در جهان خلقت دومین هدف تربیت در اسلام است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به وجود گرانی‌ کالاهای اساسی مردم در سطح جامعه، افزود: ملت ایران اسلامی به رغم وجود همه این سختی‌ها هیچگاه دین، انقلاب و رهبری خود را تنها نگذاشته و همیشه پشتیبان اسلام و نظام اسلامی هستند.

امام جمعه رشت در ادامه با تأکید برلزوم توجه مسئولان به حل مشکلات مردم و رفع گرانی‌های موجود، گفت: کسانی که نمی توانند گرانی کالاهای اساسی مردم را حل کنند چگونه می خواهند کشور را اداره کنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح‌کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در بسیاری از حوزه‌ها اعم از اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی دستاوردهای بزرگ به دست آورده است.

نماینده ولی فقیه درگیلان به توطئه دشمنان به ویژه آمریکا در سال‌های گذشته علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمنان سیاه‌نمایی و اشاعه ناامیدی و ناکارآمدی نظام مقدس اسلامی است.

وی سوء استفاده از مطالبات به حق مردمی و اصناف برای رسیدن به اهداف خود را یکی دیگر از توطئه‌های دشمن عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با این حربه‌ها نمی تواند ملت و نظام مقدس اسلامی را دچار مشکل کند.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری کنفرانس ضد ایرانی با حمایت آمریکا در لهستان، آن را بی نتیجه دانست و گفت: مردم لهستان مهربانی ملت ایران در جنگ جهانی دوم دیده و فراموش نمی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر ابزاری برای ایجاد آشوب و مشکل در ایران استفاده می‌کند، افزود: سازماندهی گروه‌های اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور از جمله برنامه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی است. دشمن هرگز قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمی پذیرید.

نظر شما