شناسهٔ خبر: 30680895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کرج:

مردم آگاه ایران هیچ گاه رهبری انقلاب را تنها نمی گذارند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره هجمه های جدید دشمنان علیه جایگاه ولایت و رهبری انقلاب گفت: استکبار جهانی و حامیانش باید بدانند که مردم آگاه ایران اسلامی، هیچ گاه رهبری معظم انقلاب را تنها نمی گذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج افزود: دشمنان و مزدوران آنها بدانند که مردم انقلابی ایران، علی زمان خود را تنها نخواهند گذاشت.
وی بیان داشت: رمز موفقیت ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت ستمشاهی نخست توکل بر خدا بود و سپس اتحاد و یکپارچگی مردم و پیشگامی روحانیت بود.
خطیب جمعه کرج خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور مردم در صحنه موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز حضور با شکوه مردم در صحنه حساس کنونی بیش از گذشته لازم
است.
وی تاکید کرد که مردم مراقب باشند که دشمن سعی دارد عصبانیت و تنش در جامعه ایجاد کند و این ترفند را باید ناکام گذاشت.
آیت الله حسینی همدانی گفت: به فضل خداوند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سال‌های قبل خواهد بود.
امام جمعه کرج بر پایبندی به ارزش های اصیل دینی تاکید کرد و بیان داشت : وقتی شریعت کنار گذاشته ‌شود جای حلال و حرام خدا تغییر پیدا می کند.
وی تصریح کرد: در این شرایط بدعت در دین وارد می‌شود و برخی حکم قصاص که موجب حیات جامعه است را مذموم می‌شمارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در حکومت الهی حاکم از خدا ترس دارد، اضافه کرد: وجود امام معصوم(ع ) پراکندگی و تفرقه بین امت اسلامی را از بین می‌برد و ریشه هرج و مرج را می خشکاند.
حسینی همدانی با بیان اینکه وجود ولی‌فقیه در دوران غیبت امام عصر (عج ) همین نقش را دارد، یادآورشد: نقش ولی فقیه در ایران اسلامی نقشی مهم و تاثیرگذار است که ما تا امروز آن را به خوبی درک کرده‌ایم.
وی گفت: برخی سعی می‌کنند که هیئت و نشست های مذهبی را از کار بیندازند و افکار شیعی انگلیسی را ترویج بدهند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز به توطئه جدید آمریکا علیه ایران اسلامی پرداخت و بیان داشت: آمریکایی‌ها می خواهند که ایران جشن 40 سالگی انقلاب را نبیند، در لهستان اجلاسی را برگزار می‌کنند که ایران و خاورمیانه محور آن است.
وی گفت: این توطئه آمریکایی همانند توطئه های گذشته آنها شکست خواهد خورد.
وی بیان داشت: امروز مدعیان حقوق بشر آمریکایی، بانوی مجری شبکه «پرس تی وی» را با وحشیانه‌ترین شکل ممکن دستگیر می‌کنند که نشان می دهد این مدعیان برای ادعاهای خود اهمیتی قائل نیستند.
خطیب جمعه کرج گفت: ما نمازگزاران جمعه خواستار آزادی این بانوی مسلمان هستیم .
وی دربخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در طول سال باید به بیان واقعی دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بپردازیم.
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: پرداختن به توانایی‌ها و فرصت سوزی ها برای کاهش آسیب ها ضروری است.
وی در ادامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز توصیه کرد که در تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) دقت لازم را داشته باشند.
خطیب نماز جمعه کرج یادآورشد: جشن چهل سالگی انقلاب مصادف با ایام فاطمیه شده است که ضرورت دارد برنامه ها به گونه ای برگزار شود که بتوان حرمت این ایام را حفظ کرد
زیرا انقلاب اسلامی ریشه در دین اسلام ، مکتب عاشورایی و فاطمی دارد.
وی اضافه کرد: فضای شهر نیز در این ایام باید سیاپوش شود چون انقلاب ما انقلابی حسینی و فاطمی است.
وی با تسلیت شهادت جمعی از کادر پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه هواپیمای 707 ارتش، اظهار داشت: ارتش و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و هرکجا که نیاز به خدماتی بوده این دو قشر به تکالیف خود عمل کرده‌اند.
2819/ 6155

نظر شما