شناسهٔ خبر: 30679831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رساندن انقلاب اسلامی به چهل سالگی کار آسانی نبود

آیت الله طبرسی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب به آسانی به بدست نیامد و به راحتی به چهل سالگی نرسیده است. تدوام انقلاب اسلامی در سایه، ولی فقیه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه این مصیبت بزرگ و شهادت مظلومانه صدیقه اطهر را به پیروان آن حضرت تسلیت گفت.

وی با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی افزود: این انقلاب به آسانی چهل سالگی خود را جشن نگرفته است و همواره مورد هجوم و دسیسه‌های دشمنان قرار کرفته است.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به دستگیری خبرنگار مسلمان شبکه پرس تی وی ایران در کشور امریکا گفت: امریکا و اروپا که مدعی حقوق بشر هستید آیا این طریقه برخورد با یک انسان است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری سی و هفتمین دوره یادواره فدائیان اسلام در چهارشنبه آینده در شهرستان قائمشهر افزود: سید مظلوم نواب صفوی که در سال ۳۴ اعدام شد سرلوحه مقاومت در برابر ستمگران است که همه ماباید از این شهید درس ایثار و جانفشانی بگیریم.

انتهای پیام/ا

 

تدوام انقلاب اسلامی در سایه، ولی فقیه

برچسب‌ها:

نظر شما