شناسهٔ خبر: 30679534 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تردد در محور‌های پاوه با زنجیرچرخ امکان پذیر است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی شهرستان پاوه، هم اکنون تردد در آن‌ها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  سرهنگ "محمد حیدری  رئیس پلیس راه استان کرمانشاه" اظهار داشت: محور‌های سه راهی شهدا، پلنگانه و همچنین حوالی روستای شمشیر نقاطی از شهرستان پاوه هستند که تردد در آن‌ها با زنجیر چرخ ممکن است.  
 
وی ادامه داد: به علت بارش برف و همچنین برودت هوا سطح جاده محور‌های یاد شده دچار یخ زدگی شده است.  
 
سرهنگ حیدری به دنبال بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان مقداری از کوه در محور ایلام - کرمانشاه نیز ریزش و مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده بود که البته این اتفاق در حوزه استحفاظی ایلام رخ داده بود، ولی با این حال مشکل برطرف و منعی برای تردد وجود ندارد.  
 
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون تردد در تمامی محور‌های استان جریان دارد و هیچ کدام از راه‌ها بسته نیست.  
 
وی همچنین از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ، از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز اطمینان حاصل و سعی کنند از سفرعای غیرضروری خودداری کنند.  
 
سرهنگ حیدری گفت: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودرو‌ها از دیگر نکاتی است که رانندگان حتما باید رعایت کنند.  
 
رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: هم اکنون ۶۵ تیم پلیس در جاده‌های استان برای کمک به مردم و همچنین برخورد با خودرو‌های متخلف و حادثه ساز حضور دارند.

انتهای پیام/ز


تردد در تمامی محور‌های استان کرمانشاه  جریان دارد

نظر شما