شناسهٔ خبر: 30679442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه موقت یاسوج: رژیم صهیونیستی روبه افول است

R41452/P/S6,69/CT11

امام جمعه موقت یاسوج گفت:رژیم صهیونیستی برای حفظ بقای خود اقدام به کشیدن دیوار کرده که نشان دهنده پیروزی مقاومت مردم غزه و لبنان و افول رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد خاضع در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به 29 دی سالروز جنگ 22 روزه غزه و شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ، اظهار داشت: این روز به نام روز غزه نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی همواره باریکه غزه را با هدف فشار به مردم این منطقه محاصره می‌کنند و تاکنون چهار بار به این منطقه حمله کرده که هر 4 بار شکست خورده است.

خاضع ابراز کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی یک جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی از جمله در لبنان شکل گرفته و به همین دلیل رژیم صهیونیستی تاکنون بارها مقابل حزب الله لبنان و مردم غزه شکست خورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رژیم صهیونیستی برای حفظ بقای خود اقدام به کشیدن دیوار کرده که نشان دهنده پیروزی مقاومت مردم غزه و لبنان و افول رژیم صهیونیستی است.

خاضع با اشاره به 23 جمادی الاول سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه اول، ادامه داد: آن حضرت نه تنها الگوی زنان و دختران بلکه بهترین سرمش و اسوه برای تمام بشریت است.

وی تاکید کرد: با توجه به گسترش روز افزون تهاجم فرهنگی دشمنان باید سبک زندگی ائمه اطهار بویژه حضرت زهرا را الگوی خود در زندگی قرار دهیم.

خاضع با اشاره به اول بهمن سال 43 سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر رژیم پهلوی توسط شهید بخارایی، خاطرنشان کرد: حسنعلی منصور به عنوان فردی خود باخته صادر کننده حکم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و همچنین طراح لایحه ننگین کاپیتولاسیون بود.

وی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: به لطف الهی و با راهپیمایی و تظاهرات ملت ایران سرانجام رژیم پهلوی سقوط کرد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

خاضع با اشاره به 29 دی تا 6 بهمن که به نام هفته هوای پاک نامگذاری شده است، بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هوای پاک و طبیعت بکر دارد که باید قدر آن را دانست و از تخریب این طبیعت جلوگیری کنیم و هوای استان را آلوده نکنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما