شناسهٔ خبر: 30679213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه کرمان: آمریکا یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ایران آغاز کرده است

R7860/P/S6,67/CT11

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه آمریکا با ما وارد یک جنگ ترکیبی اقتصادی، نرم و روانی تمام عیار شده است گفت: سفر وزیر خارجه آمریکا به اروپا برای ایران هراسی است و در دنیا سیاست ایران هراسی را دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در آئین نماز جمعه ظهر امروز شهر کرمان که در محل مصلی بزرگ امام علی(ع) برگزار شد با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و بیان حدیثی از امام علی(ع) اظهارداشت: آن حضرت در اهمیت تقوا فرموند آگاه باشید که کسی که رعایت جدی تقوا در زندگی داشته باشد و از آنچه که گناه است پرهیز کند، خداوند او را از فتنه‌های زمانه محفوظ نگه می‌دارد.

وی در ادامه بحث هفته‌های گذشته با اشاره به اینکه بترسیم از محکمه الهی و آن روزی که هیچ فریادرسی به جز خداوند نیست گفت: خداوند صفات بزرگی دارد و یکی از آنها قدرت مطلق خداوندی است که در قیامت شاهد آن هستیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه اعمال و رفتار ما میزان سنجش اعمال ما در قیامت است افزود: هر چه رفتار و اعمال ما به رفتار و اعمال پیامبر اسلام(ص) نزدیک‌تر شود در قیامت کار بر ما ساده‌تر خواهد شد.

علیدادی‌سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه از اسلام باید با تمامیت دفاع کرده و از استکبار و استعمار بیزاری بجوییم گفت: در روزهایی قرار داریم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ایام شهادت حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به اینکه زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) برای هر مرد و زن مسلمانی الگو است بیان کرد: جلوگیری از ترور شخصیت حضرت علی(ع) یکی از اقدامات مهم حضرت فاطمه(س) است و نشانه صداقت انجام ماموریت حضرت زهرا(س)، شهادت آن حضرت در مسیر ولایت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دختر پیامبر(ص) در اوج مظلومیت بود و حتی گریه‌های آن حضرت در فراق پدر مورد اعتراض قرار گرفت یادآور شد: حضرت زهرا(س) سیاست دینی به معنای واقعی کلمه را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مکتب زهرایی و حسینی به پیروزی رسیده است گفت: چهل سال قبل در این روزها تشکیل کمیته استقبال از امام(ره) را داشتیم و امامی به کشور آمد که دست طاغوت و استکبار را از کشور برای همیشه قطع کرد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمنی‌ها علیه کشور از همان روزهای اول انقلاب آغاز شد تصریح کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره دشمنی آمریکا با ما تمام می‌شود اما باید بدانند که دشمنی آمریکا یک دشمنی عمیق و ریشه‌دار است و با این حرف‌ها تمام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا ما بخواهیم پیرو مکتب اسلام و امام حسین(ع) باشیم آمریکا با ما دشمن است افزود: آمریکا حتی به کشورهایی که تابع آن هستند ظلم می‌کند، بردگان خودش را ببینید که با آنها چه کار کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه آمریکا صرفا به دنبال منافع خودش است و با این نگاه با هر چه که بر سر راه آنها باشد مخالفت می‌کنند گفت: آمریکا خوی برتری جویی و استکباری دارد و همه را تحت سلطه خودش می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا در جبهه حق و باطل است و با ما وارد یک جنگ ترکیبی اقتصادی، نرم و روانی تمام عیار شده است بیان کرد: سفر وزیر خارجه آمریکا به اروپا برای ایران هراسی است و در دنیا سیاست ایران هراسی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ش

نظر شما