شناسهٔ خبر: 30679059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عنوان چهارم فارس در دسته برتر پومسه بانوان کشور

تکواندوکاران فارسی، لیگ برتر پومسه بانوان را با کسب مقام چهارمی به پایان بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: هفته پایانی رقابت‌های دسته برتر پومسه بانوان باشگاه‌های کشور جام ستارگان به میزبانی تهران برگزار شد و در بخش انفرادی رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال آتوسا فرهمند پارسا از هیات تکواندو فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد و در رده سنی کمتر از ۱۲ سال مهسا پرخید، پس از پومسه کاران پرشیان فولاد اصفهان و هیات تکواندو البرز در رده سوم قرار گرفت و ساحل فرخ نژاد از هیات تکواندو فارس هم در بخش ترکیبی رده سنی ۱۸ تا ۳۰ بر سکوی دوم ایستاد.

وی افزود: تیم فارس در بخش تیمی رده سنی بالای ۳۱ سال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۳۰ هم موفق به کسب عنوان سوم شد.

در پایان ششمین دوره از لیگ برتر پومسه بانوان کشور، تیم پرشیان فولاد اصفهان کاپ قهرمانی را بالای سر برد، معراج نایب قهرمان شد و تیم‎های هیات تکواندو البرز و هیات تکواندو فارس به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در پایان این رقابت‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو زهره طهماسبی زاده از فارس بعنوان بهترین داور، آتوسا فرهمند از هیات تکواندو فارس بعنوان فنی‌ترین بازیکن و نوشین اژدری از هیات تکواندو فارس برترین سرپرست معرفی شدند.

۶۶ پومسه‌رو در سه بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در دسته برتر پومسه بانوان باشگاه‌های کشور با هم رقابت کردند.
انتهای پیام/م

درخشش بانوان پومسه کار فارس در لیگ برتر

نظر شما