شناسهٔ خبر: 30678776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شانس بالای داوران ایرانی در فینال جام ملت‌ها

عضو کمیته داوران فدارسیون فوتبال گفت: در صورت صعود نکردن تیم فوتبال ایران به فینال، تیم داوری ایران شانس بالایی برای قضاوت در فینال جام ملت‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا سهرابی عضو کمیته داوران فدارسیون فوتبال پیش از ظهر امروز در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال کشور در نطنز اظهار کرد: اگر تیم ملی فوتبال ایران به فینال جام ملت های آسیا 2019 در امارات نرسد، تیم داوری ایران متشکل از فغانی، سخندان و منصوری شانس بالایی برای قضاوت در فینال دارند.

 
وی افزود: همانگونه که تیم داوری ایران دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه و فینال دوره قبل جام ملت‌های آسیا را به خوبی قضاوت کردند، در این دوره هم شانس بالایی دارند.
 
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: 7 داور دیگر هم در کشور داریم که دوره‌های آموزشی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدواریم بتوانند با قضاوت‌های خوب در جام باشگاه‌های آسیا در جام ملت‌های بعدی حضور داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: قطعا حق ایران بیش از یک تیم داوری در این مسابقات بود و باید تلاش بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تیم‌های داوری بیشتری برای رقابت‌های بین المللی داشته باشیم.
 
سهرابی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت داوری ایران اخیرا فرناندز مدرس فیفا برای آموزش به مدرسان کشور به ایران سفر کرد که دوره خوبی برگزار شد و امیدواریم بتوانیم در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

قضاوت خوب تیم داوری ایران دیدار رده بندی جام جهانی 2018 روسیه

نظر شما