شناسهٔ خبر: 30677317 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تفکر انقلاب در همه لايه هاي زندگي ملت ها رسوخ کرده است

صاحب‌خبر -
تفکر انقلاب در همه لايه هاي زندگي ملت ها رسوخ کرده است
خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نماينده ولي فقيه در گيلان و امام جمعه رشت به رسوخ تفکر انقلاب اسلامي در همه لايه هاي زندگي ملت هاي دنيا اشاره کرد و گفت: انقلاب بر اساس شعار نه غربي نه شرقي شکل گرفته و امروز امپرياليسم شرق به زباله دان تاريخ انداخته شده است.

گزارش روز جمعه روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در گيلان به ايرنا حاکيست؛ آيت‌الله رسول فلاحتي در مراسم يادواره شهداي روستاهاي حلاج محله و ملسکام در مسجد امام حسن(ع) فومن با اشاره به اينکه سر سفره نوراني و پر برکت شهيدان نشسته ايم اظهار کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي امام(ره) فرمودند؛ انقلاب مان را به دنيا صادر مي کنيم.
وي ادامه داد: پس از گذشت دهه نخست انقلاب اسلامي قدرت هاي سلطه گر به اين باور رسيدند تاثير برون مرزي انقلاب در حال بروز است اما جاي تاسف اينجاست که امروز برخي از افراد که مسئوليت هايي به عهده دارند آن روز گفتند؛ مگر مي شود انقلاب اسلامي صادر شود.
امام جمعه رشت با بيان اينکه نابودي حکومت 2500 ساله شاهنشاهي مقدمه انقلاب اسلامي بود، تصريح کرد: انقلاب اسلامي حکومت شاهنشاهي را از بنيان کَند و از آن زمان زمينه صدور انقلاب اسلامي فراهم شده است.
آيت الله فلاحتي با اشاره به اينکه مردم اروپا به اين باور رسيدند زندگي در سايه کاپيتاليسم فايده اي ندارد و قيام کردند و اين به معناي صدور انقلاب است.
وي به مديريت نظام اسلامي در دنياي امروز اشاره کرد و يادآور شد: امروز دنياي بشر تحت زعامت مقام معظم رهبري به عنوان انسان جامع الشرايط مديريت مي شود و اين امر براي دشمن ثابت شده اما دوستان داخلي در پيچ و خم هستند.
نماينده ولي فقيه در گيلان با اشاره به هجمه سنگين دشمن عليه انقلاب اسلامي، اظهار کرد: ايران با ظرفيت منابع انساني براي قدرت هاي سلطه گر خطرناک محسوب مي شود و ملت ما همچنان استوار ايستاده است.
آيت الله فلاحتي، بسيج قدرت هاي سلطه گر عليه جمهوري اسلامي را نشان دهنده اقتدار نظام اسلامي دانست و بيان کرد: وجود جامعه بالنده دستاورد خون شهداست.
وي اقتدار و بصيرت جامعه اسلامي را به برکت خون شهدا عنوان کرد و گفت: هر قدر زمان مي گذرد دوستان ما در دنيا بيشتر مي شوند و اين از آثار جهاد و شهادت است.
امام جمعه رشت با بيان اينکه خيانت برخي از مسئولان مسير انقلاب را تغيير نمي دهد، تصريح کرد: اگر امروز هر کسي در حرکت مواج انقلاب اسلامي بخواهد در گفتار، رفتار و حتي طنز به مقدسات توهين کند خيانت به خون شهداست.
آيت الله فلاحتي اضافه کرد: امروز جامعه اسلامي نيازمند آن است که براي مقدسات خط قرمز قائل شود.
وي، خون شهدا را خط قرمز ملت ايران بيان کرد و يادآور شد: اکنون دشمن به دنبال هجمه به مقام معظم رهبري، دين و قرآن است.
نماينده ولي فقيه در گيلان، دشمنان انقلاب اسلامي را احمق خواند و اظهار کرد: دشمن هنوز جامعه، دين و ملت ما را نشناخته؛ پس از 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي مردم ما در مسير خون شهدا هستند و اين اقتدار نظام اسلامي را مي رساند.
بر اساس گزارش ديگري از روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در گيلان؛ آيت الله فلاحتي پنجشنبه شب در مراسم يادواره شهداي مسجد حاج صمدخان رشت با اشاره به مجاهدت شهيدان در روزهاي سخت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اکنون نيز شهداي مدافع حرم که پيروزي انقلاب را نديدند در سايه نظام اسلامي جان خود را نثار راه خدا کردند.
وي به تعبير امير مؤمنان علي(ع) درباره دنيا مبني براينکه پست‌تر از کاه خشکيده و تفاله خشک شده دامداران است، اشاره کرد و افزود: اين نگاه علوي به دنياست که اميرالمؤمنين علي(ع) بيان فرمودند.
امام جمعه رشت با بيان اينکه از دنياي بي‌ارزش مي‌توان براي آخرت بهره برد، بيان کرد: انسان عاقل و حساب‌گر دنيا را براي آخرت مي‌خواهد.
آيت‌الله فلاحتي جانفشاني شهدا را در راستاي اداي تکليف دانست و بيان کرد: امنيت و آرامش موجود در جامعه دستاورد تلاش و جهاد شهداست.
وي با تأکيد براينکه در قاموس شريعت آنچه که براي انسان لازم بوده اداي تکليف است، بيان کرد: شهادت گردنه عبور از دنياي مادي براي رسيدن به آخرت است.
نماينده ولي فقيه در گيلان به آثار کوتاه مدت و بلند مدت جانفشاني شهدا اشاره کرد و گفت: آثار کوتاه مدت جانفشاني شهيدان نصيب ما شده و آثار بلندمدت به آنها رسيده است.
آيت‌الله فلاحتي با بيان اينکه شهدا به مقام وصل به خداوند رسيدند، خاطرنشان کرد: شهدا عقل حساب‌گر داشتند و به مقام‌هاي والا دست پيدا کردند.
وي با اشاره به اينکه بسياري از کارهاي دنيايي بعضي از افراد نمايشي است، اظهار کرد: افراد مذکور در اين دنيا و آخرت بيچاره‌اند.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

نظر شما