شناسهٔ خبر: 30676827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

سردار علی رزمجو:

800 میلیارد ریال در پروژه‌های محرومیت‌زدایی بوشهر هزینه شده است/ وظایف رسانه‌های انقلابی

کانون خبرنگاران نبأ ــ جانشین قرارگاه پرتوی بوشهر گفت: امسال 800 میلیارد ریال در پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی سپاه امام صادق(ع) در مناطق محروم استان بوشهر هزینه شده که از جمله آن ساخت 1 هزار واحد مسکونی، مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، دارالقرآن و حسینیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) و جانشین قرارگاه پرتوی بوشهر، روز گذشته، 27 دی در نشست هم‌اندیشی با مدیران و نخبگان عرصه رسانه با موضوع «بررسی بهینه مصرف کردن آب و برق» در محل تالار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در این آئین سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر و سالروز بسیج رسانه را گرامی داشت و اظهار کرد: بازگویی خاطرات و حماسه‌آفرینی های انقلاب اسلامی یکی از موارد مهمی است که باید رسانه‌ها و دیگر اقشار جامعه توجه خاصی داشته باشند.

خنثی‌سازی امواج توطئه‌ها و تهاجمات دشمن با هدایت رهبری

وی با ابراز اینکه باید روحیه امید به آینده و عبور از مشکلات را در بین مردم با زبان رسانه و خدمت‌رسانی زنده نگه دارید، افزود: کشور ما از بدو پیروزی انقلاب مورد تهدیدهای متفاوتی قرار گرفت که در این حوزه ضعفها و قوتها داشتیم و اکنون نظام ما با هدایتهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و انسجام سران سه قوه توانسته بر امواج تهاجمی دشمن موج سورای و همچنین توطئه‌های طراحی شده بیگانگان را خنثی کند.

بیان فکورانه و هوشمندانه دستاوردهای انقلاب در رسانه‌ها

رزمجو با بیان اینکه خون شهدا، پاسدار و حافظ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: برشمردن حماسه‌آفرینی و دستاوردهای انقلاب و خنثی شدن توطئه‌های دشمن از دستور کار رسانه‌ها است که با این حرکت فکورانه و هوشمندانه دِین خود را در عرصه به عنوان خانواده اصحاب رسانه ادا کنید.

وظایف رسانه‌های انقلابی

وی با تصریح اینکه باید نقش رسانه‌ها در جنگ دشمن با هدف تهاجم به بازار و اصناف آشکار و بازدارنده باشد، گفت: رشد علم و دانش رسانه‌ای در راستای فعالیت‌های روزانه و تشخیص جبهه حق و باطل و مطالبه‌گری و انعکاس رویدادهای مورد خواست مردم یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها و به ویژه رسانه‌ها انقلابی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: بیان خدمات نظام در حوزه توسعه و پیشرفت چهل سالگی انقلاب معادلاتی را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زند.

شکرگزاری نعمات خدادادی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خدمت به مردم ولایتمدار و مومن ایران و دیگر مسلمانان موحد کشورهای منطقه را یک نعمت الهی خواند و بیان کرد: استفاده بهینه در راستای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی یک فرصت همه جانبه در بین سایر اقشار جامعه است و باید شکرگزار و قدرشناس این نعمات خدادادی و دیگر مصارف انرژی بود.

ترویج فرهنگ صرفه‌جویی با خلاقیت و نوآوری رسانه‌ها

وی ادامه داد: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و نوآوری بر ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و بهینه مصرف کردن آب و برق و دیگر منابع تلاش کنند.

800 میلیارد ریال در پروژه‌های محرومیت‌زدایی بوشهر هزینه شده است

رزمجو با اعلام اینکه امسال 800 میلیارد ریال در پروژه‌های محرومیت‌زدایی از سوی سپاه امام صادق(ع) در مناطق محروم استان بوشهر هزینه شده است، اظهار کرد: ساخت 1 هزار واحد مسکونی از سوی سپاه پاسدران و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه محرومین و همچنین نیز ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت، دارالقرآن، حسینیه، غسالخانه، آب انبار برای عشایر در مناطق صعب‌العبور از دیگر اقدامات خیرخواهانه و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه امام صادق(ع) است.

تشکیل ۹ کارگروه ویژه در قرارگاه پرتویی استان بوشهر

جانشین قرارگاه پرتوی بوشهر اعلام کرد: ۹ کارگروه ویژه در قرارگاه پرتویی استان بوشهر تشکیل شده ضمن اینکه ابلاغ اجرای رزمایش پرتویی استان بوشهر را نیز دریافت کردیم و در این راستا کارگاه آموزشی در ۳ مرحله و تدوین سناریو رزمایش پرتویی هم انجام شده است.

هم‌اندیشی مدیران آب و برق با نخبگان اصحاب رسانه

خاطرنشان می‌شود: در پایان مدیران ادارات آب و برق پیرامون صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف با نخبگان اصحاب رسانه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ کردند.

حامد فکوری

انتهای پیام 

نظر شما