شناسهٔ خبر: 30676107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مربی پیشین تیم ملی دوومیدانی؛

هیأت تهران نیاز مبرمی به حضور فیزیکی رئیس هیأت دارد

مربی پیشین تیم ملی کشورمان گفت: هیأت دوومیدانی تهران نیاز به افرادی دارد که در هیأت حضور فیزیکی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بیژن شادمهر درباره برگزاری انتخابات هیأت دوومیدانی استان تهران اظهار کرد: مدت سه سال بود که هیأت دوومیدانی تهران روی لبه تیغ قرار داشت. نمی‌دانم چه تفکری پشت این قضیه بود اما عملاً در این مدت، هیأت نه سرپرست داشت و نه رئیس. در زمان افشین داوری، این سمت به احمد گودرزی سپرده شد ولی آن‌طور که انتظار می‌رفت کاری انجام نشد و بخشی از کارها توسط رئیس هیأت دوومیدانی استان تهران به نزدیکان وی سپرده شد. به هرشکل نیروی متخصص در تهران زیاد است و تنها باید این نیروها را گردآوری کرد تا بتوان به خوبی پیش رفت.

وی درباره شرایط انتخابات رئیس هیأت دوومیدانی گفت: به هر شکل این انتخابات با پیشنهاد اداره کل و هماهنگی سرپرست و حضور رئیس فدراسیون انجام می‌شود. رئیس فدراسیون نقش رئیس مجمع را دارد و لازم است که تمام جوانب سنجیده شود زیرا هیأت‌ها زیرنظر فدراسیون کار می‌کنند و لازم است که هماهنگی‌های لازم بین آن‌ها باشد. مثلاً شنیدیم که در مشهد یکی از مخالفان رئیس فدراسیون کاندیدای ریاست هیأت مربوطه شد. معلوم نیست در این شرایط چگونه قرار است بین فدراسیون و چنین هیأتی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

مربی پیشین تیم ملی دوومیدانی درباره وظایف این هیأت‌ها افزود: وظایف هیأت‌ها کاملا مشخص‌شده است و تمام ساختارها توسط سازمتان تربیت بدنی و وزارت ورزش تعریف شده است. البته ناگفته نماند که همه این‌ها یادگاری از گذشته است و چیزهایی است که در گذر زمان تغییر نکرده است. تمام این قوانین حرف‌های خوبی است که در زمان خودشان مشکلات را حل می‌کرد. اما باید دید الان شرایط چقدر تغییر کرده است و چه نیازهای جدیدی ایجاد شده است.

شادمهر درباره کرمعلی ایرجی رئیس جدید هیأت دوومیدانی تهران بیان کرد: ایشان از نظر شخصیتی موجه هست و علاوه بر داشتن ذهنی منطقی، مدتی را به عنوان رئیس انجمن دوومیدانی آموزش و پرورش فعالیت کرده است. وی همچنین دوره‌های مربیگری را طی کرده است و امیدواریم که نفرات موجهی را با خود به هیأت بیاورد. در گذشته، در هیأت دوومیدانی تهران نفرات ثابتی حضور داشتند و الان هم نیاز است که حتماً نفراتی باشند که در هیأت مسقر باشند. امیدواریم که گرفتاری ایرجی در آموزشگاه‌ها سبب نشود که وی  حضوری کمرنگ در هیأت دوومیدانی تهران داشته باشد.

انتهای پیام/4051/

نظر شما