شناسهٔ خبر: 30676036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

10 خانه ورزش روستایی در سیریک راه اندازی می شود

بندرعباس- ایرنا- فرماندار شهرستان سیریک گفت: با توافق صورت گرفته با اداره کل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، 10 خانه ورزش روستایی در این شهرستان تا پایان امسال راه اندازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالله پرتابیان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر با مدیرکل توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: در این دیدار توافق شد به هر خانه ورزش روستایی تجهیزاتی به ارزش 50 میلیون ریال شامل میز تنیس، لباس و توپ ،فوتبال دستی ، دارت ، شطرنج، والیبال، توپ و تور و میله دروازه اهدا شود.
وی افزود: به منظور توسعه ورزش روستایی و عشایری در سطح روستاها 12 بسته ورزشی به ارزش 20 میلیون ریال به ورزشکاران روستاهای شهرستان سیریک اهداء خواهد شد.
پرتابیان تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی عملیات اجرایی احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بزرگ شهرستان سیریک در سال 98 آغاز خواهد شد.
فرماندار سیریک گفت : این شهرستان به ویژه روستاهای آن دارای استعداد و ظرفیت های بالقوه ای در بخش های مختلف ورزشی هستند که در صورت حمایت و پشتیبانی و ایجاد زیر ساخت های ورزشی، می توانند برای استان و شهرشان افتخارآفرین شوند.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048

نظر شما