شناسهٔ خبر: 30675961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اتمام «سینما» در تماشاخانه شانو

نمایش «سینما» به کارگردانی کسری محمدی آخرین اجرای خود را به روی صحنه تماشاخانه شانو می برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، نمایش «سینما»به کارگردانی کسری محمدی که از 16 دی ماه در تماشاخانه شانو به روی صحنه رفته بود امشب آخرین اجرای خود را دارد.

این نمایش که هر شب در ساعت 21 در تماشاخانه شانو به روی صحنه می رفت امشب 28 دی ماه  آخرین اجرای خود را به نمایش در می‌آورد.

نمایش «سینما» که به سبک کمدی فانتزی است به نویسندگی مجید میرجمالی و بازی محمد عبداللهی، علی شیری، شیما حکیم پور، میثاق آقامولایی، کاوه دوستی، آرون مزین عابدین، غزاله اعلائی، آرام طالشی، مسعود شهری، افشین کامیاب فرد و کسری هدایت نیا است.

در خلاصه داستان آن آمده است: لویی لو پرنس اولین کسی بود که توانست تصاویر متحرک را روی فیلم ضبط کند، اما در 16سپتامبر سال 1890، هنگامی که سوار قطار به مقصد پاریس شد، دوستان و آشنایانش متوجه شدند که وی ناپدید شده است. تا به امروز هیچ اثری از او یافت نشده و سرنوشت او به یکی از مرموز ترین اتفاقات دنیای سینما تبدیل شد. اما حالا لویی بازگشته است... و در نظر دارد به مرور زمان از تمام هنرمندان سینما، چه دوره صامت و چه ناطق، که هیچ وقت از او یادی نکردند انتقام بگیرد.

عواملی که در این نمایش با محمدی همراه بوده اند عبارتند از: مدیر تولید: دانیال اربابی، گروه کارگردانی، دستیاران کارگردان: پریسا امینی، پندار قلیچ خانی، مدیر اجرا: محمد علی واعظی، مدیر صحنه: مرتضی فرجی، مجریان گریم: سمانه حسن دوست، ناهید رضا محمدی، گروه طراحی، طراح صحنه: سقا اسفندیار، طراح گریم: زهرا عادل خانی، طراح لباس: سحر اسدی، طراح پوستر: مجید میرجمالی، طراح بروشور و لوگو: امیر سهیلی،گروه تبلیغات، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: دانیال اربابی، ساخت تیزر و فیلمبرداری: مجید میرجمالی و عکاس: بهداد قوی قلب، هستی عوض.

انتهای پیام/

نظر شما