شناسهٔ خبر: 30675762 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

از نسخه‌ی کالکتور بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

علاوه بر معرفی شخصیت‌های جدید و نمایش گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11، در جریان مراسم رونمایی این بازی، سازندگان نسخه‌ی کالکتور آن را نیز معرفی کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

صاحب‌خبر -
از نسخه‌ی کالکتور بازی Mortal Kombat 11 رونمایی شد

علاوه بر معرفی شخصیت‌های جدید و نمایش گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 11، در جریان مراسم رونمایی این بازی، سازندگان نسخه‌ی کالکتور آن را نیز معرفی کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

نسخه‌ی کالکتور بازی Mortal Kombat 11 که Kollector’s Edition نام خواهد داشت، شامل نسخه‌ی پرمیوم بازی، استیل بوک (قاب فلزی) و یک آهنربا با لوگوی اژدهای Mortal Kombat می‌شود. البته جالب است بدانید نسخه‌ی کالکتور یک محتوای ویژه نیز به همراه دارد و آن‌هم ماسک واقعی شخصیت محبوب اسکورپیون است. تمام این محتویات در قالب یک جعبه‌ی مشکی و به صورت کاملا شکیل بسته‌بندی می‌شوند که البته تصویر شخصیت اسکورپیون برروی این جعبه نقش بسته است.

البته لازم به اشاره است که نسخه‌ی کالکتور تنها از طریق وب‌سایت GameStop آمریکا و یک ماه قبل از انتشار بازی یعنی در تاریخ پنج‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲۸ مارس ۲۰۱۹) قابل پیش خرید خواهد بود. همچنین کسانی که نسخه‌ی کالکتور را پیش خرید کنند، به شخصیت Shao Khan نیز دسترسی خواهند داشت.

هر آن‌چه تا به حال از بازی Mortal Kombat 11 دیدیم بسیار هیجان انگیز بود و بی‌صبرانه منتظریم تا نسخه‌ی جدید از این سری محبوب را تجربه کنیم.بازی Mortal Kombat 11 در جریان مراسم TGA امسال معرفی شد و در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. دیگر اخبار مربوط به این بازی را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفادنبال کنید

برچسب‌ها:

نظر شما