شناسهٔ خبر: 30675562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین عباسی:

امام خمینی (ره) نقشه حکومت اسلامی را کارشناسانه طراحی کردند

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضرت امام خمینی (ره) نقشه اولیه این حکومت را کارشناسانه طراحی کردند و ایشان این نقشه را قدم به قدم هدایت و رهبری کردند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر پنج شنبه، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه  امام صادق (ع) قزوین، قزوین گفت: امام خمینی (ره) در زمانی پرچم حکومت دینی را برافراشتند که کشورهای دنیا وابسته به شرق و غرب بودند و راه «نه شرقی و نه غربی» که منتهی به رهبری اسلامی شد، راه سومی بود که با موفقیت امتحان شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهارکرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی به شکل های مختلف مانند ترور، جنگ تحمیلی، تحریم، تحریک منافقین داخلی و تقویت دشمنان خارجی در صدد براندازی نظام اسلامی بودند که موفق نشدند .

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان از اول انقلاب تا حالا برای سرنگونی جمهوری اسلامی تاریخ های متعددی را اعلام کردند، ولی با رهبری حکیمانه پیر جماران و بعد از آن رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، کشتی نظام جمهوری اسلامی از طوفان های حوادث عبور کرد و به ساحل نجات رسید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضرت امام خمینی (ره) نقشه اولیه این حکومت را کارشناسانه طراحی کردند و ایشان این نقشه را قدم به قدم هدایت و رهبری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: هم اکنون کشورهای دنیا سبک نظام اسلامی را یک نقشه دقیق و صحیح برای استکبار ستیزی و گرفتن حق از ظالمین و مستکبرین می دانند.

انتهای پیام

نظر شما