شناسهٔ خبر: 30675546 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوگبا: منچستریونایتد زیر نظر سولسشر طرح و برنامه خود برای حمله کردن را می‌داند

میلاد وفادار

پوگبا از تحولات یونایتد از زمان جدایی ژوزه مورینیو می‌گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل پوگبا می‌گوید که منچستریونایتد زیر نظر اوله گونار سولسشر، هویت خود را بازیابی کرده است.

به گزارش اسکای، سولسشر در هر شش بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد، به پیروزی دست یافته است. پوگبا هم که در اواخر دوران ژوزه مورینیو یک نیمکت نشین بود، ۴ گل و ۵ پاس گل طی پنج بازی زیر نظر سولسشر به ثبت رسانده است. این هافبک فرانسوی در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت:

بر اساس سبک بازی جدیدمان، مالکیت توپ بیشتری در اختیار داریم. بیشتر می‌دانیم که از کجا باید حمله کرد و به کجا رفت. حالا بیشتر یک الگو و ساختار برای بازی کردن داریم. این کار را برای همه راحت‌تر می‌کند. پس تنها در مورد من نیست. بله، چند گل زدم و چند پاس گل فرستادم اما باید به کل تیم اعتبار بخشید. 

 

گل مارکوس رشفورد به تاتنهام

پوگبا در جریان پیروزی ۱-۰ منچستریونایتد مقابل تاتنهام، طراح تک گل بازی با پاسی فوق العاده بود. به گفته این هافبک فرانسوی، شیاطین سرخ با آن پیروزی پیام قاطعانه‌ای به رقبای خود ارسال کردند.

برای ما عالی بود. این که نشان دادیم برگشته‌ایم و به بالای جدول نزدیک‌تر می‌شویم، خیلی خوب بود. به امتیازگیری نیاز داشتیم و نشان‌ دادیم‌ که می‌توانیم تیم بزرگی را شکست بدهیم. نمی‌گویم شانس داشتیم چون خودتان باید برای خود شانس بسازید. داوید (دخیا) کار خودش را کرد و من از این بابت ممنون او هستم. به نظرم عملکرد تیم عالی بود. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم. آن‌ها بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارند و نمی‌توانید بگویید که تیم خوبی نیستند. بازی بزرگ و پیروزی خوبی برای ما بود.  

نظر شما