شناسهٔ خبر: 30675406 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تریبون | لینک خبر

حسین یکتا: دشمن پشت نفوذی‌ها‌ پنهان شده‌ است‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و مجری برنامه تلویزیونی به‌روایت مردم صبح امروز آئین رونمایی از محصولات تولیدی سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان کرمان با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار مطهری […]

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و مجری برنامه تلویزیونی به‌روایت مردم صبح امروز آئین رونمایی از محصولات تولیدی سازمان فضای مجازی سراج مرکز استان کرمان با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد اظهار داشت: یک روز جنگ هم سخت بود اما امثال حاج قاسم ها از کرمان بودند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب و نظام در جبهه جنگ نرم حضور فعالی دارند گفت: سربازان جدید ما هم در جبهه جنگ جدید فعالیت می‌کنند.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه گلزار شهدای کرمان مکان بسیار مقدسی است که برای ارتباط با خدا و شهدا به اینجا می‌آیم خاطرنشان کرد: صحنه‌های زیادی در جنگ با بچه‌های کرمان دیدیم.

وی با بیان اینکه در جنگ نرم با جبهه کفر در فضای مجازی دست به یقه شدیم در حالی‌که دستمان خالی است عنوان کرد: پرچم ما پرچم ولایت و حکومت الله است و این پرچم امروز در دنیا بلند است و از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس رسیدیم.

یکتا با تاکید بر اینکه کطمئن باشید که یک قطره از خون شهدا هدر نرفته و اثر خود را گذاشته است گفت: پیش‌بینی‌های امام(ره) محقق شد و پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری هم محقق می‌شود همان طور که تاکنون هم محقق شده است.

وی با یادآوری اینکه همه گفتند اسد باید برود اما مقام معظم رهبری گفتند اسد می‌ماند تصریح کرد: آمده بودند در سوریه بمانند، اما امروز دارند می‌روند و از سوریه فرار کردند.

این راوی دوران دفاع مقدس افزود: رهبر معظم انقلاب گفتند به داعش کمک نکنید می‌آید در اروپا به سراغ خودتان و امروز می‌بینیم که داعش در اروپا چه می‌کند.

وی با بیان اینکه چرا چهل سالگی انقلاب را جشن نگیریم وقتی در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و می‌شویم گفت: امروز حججی‌ها به میدان آمدند و جوانان ما پای انقلاب هستند در حالیکه دشمن گفته بود ۲۰ سال دیگه بچه حزب‌اللهی در ایران نیست.

حاج حسین یکتا با اشاره به اینکه دشمن با تحریم می‌خواهد ما را از پای در بیاورد اما حضرت آقا گفتند که این تحریم به سراغ خودتان می‌آید گفت: در چهل سالگی انقلاب هستیم و این فشارهای امروز دشمن به قول معروف زورهای آخر است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به جوان‌گرایی تاکید کردند و امروز فرماندهی میدان دست دهه شصتی‌ها و میدان‌داری بر عهده دهه هفتادی‌ها است افزود: دشمن پشت نفوذی‌های خود پنهان شده و به آنها تکیه کرده است.

این راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند فضای مجازی قتلگاه است و مدیون می‌شوید اگر از این فضا به‌نفع انقلاب استفاده نکنید گفت: ما رسیدیم به نقطه‌ای که عقبگرد نداریم و در این نقطه باید کارهایی از جنس شهدا انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه نیروی خدا برای دفاع از ولایت شوید و شهدا نیروی حواله‌ای خدا برای ولایت بودند افزود: به برکت یک استخوان شهید غواص یک کشور به هم می‌ریزد چرا که برای خدا بود و امروز به این کارها نیاز داریم.

یکتا با اشاره به اینکه به خون پاک شهدایمان ما پیروزیم و خدا وعده پیروزی اسلام را داده است گفت: مقام معظم رهبری فرموند خرمشهرها در پیش است.

انتهای پیام/ش

نظر شما