شناسهٔ خبر: 30675017 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مقام صهیونیست برای سفر ضدایرانی به هند از آسمان عربستان عبور کرد

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مشاور امنیتی این رژیم با استفاده از یک هواپیمای هندی از طریق آسمان عربستان سعودی و عمان به هندوستان سفر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیمای حامل «مئیر بن شبّات» مشاور امنیتی نخست‌وزیر این رژیم در سفری که اخیرا به هندوستان داشته، از آسمان عربستان سعودی استفاده کرده است.

بعد از انتشار خبر غیررسمی استفاده هواپیمای حامل مئیر از آسمان عربستان، دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسما این خبر را تأیید کرد.

مشاور امنیت رژیم اشغالگر قدس سه‌شنبه این هفته با هواپیماهای شرکت خطوط هوایی هند به این کشور سفر کرد و با همتای هندی خود، «نارندرا مودی» نخست وزیر و وزیر دفاع هندوستان دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در بخشی از بیانیه دفتر نتانیاهو در مورد جزئیات این سفر، علاوه بر اشاره به گفت‌وگوهای اقتصادی و نظامی، آمده است: «موضوعات منطقه‌ای هم مورد بحث قرار گرفت. بن شباب میزبانانش را در مورد تلاش‌های ایران برای ایجاد جای پا در سوریه و اقدامات این کشور برای تضعیف ثبات منطقه‌ای، توجیه کرد.»


مئیر (نفر دوم از چپ) در کنار مودی

 

نخست‌ وزیران هند و رژیم صهیونیستی پیشتر طی دیداری که اخیرا با هم در هند داشتند، بر گشایش خطوط هوایی بین دهلی نو و تل‌آویو تأکید کرده بودند.

استفاده مقامات و هواپیماهای رژیم صهیونیستی از آسمان کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی که طی چند ماه گذشته علنی شده، از سوی ناظران منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش برای عادی‌سازی روابط عرب‌ها با رژیم صهیونیستی تعبیر شده است.

همزمان با اعلام خبر عبور هواپیمای مشاور امنیت رژیم صهیونیتی از آسمان عربستان و عمان، وب‌سایت «فلایت رادار» نیز امروز اعلام کرد که یک هواپیمای اختصاصی ابوظبی، پایتخت امارات را به مقصد فلسطین اشغالی ترک کرده و در طول مسیر از آسمان سعودی عبور کرده است.

انتهای پیام/ق

نظر شما