شناسهٔ خبر: 30674978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنس: می خواهیم بر فضا مسلط شویم

نیویورک- ایرنا- معاون اول رئیس جمهوری آمریکا مسیر حفظ صلح را افزایش قدرت دانست و گفت: با تقویت شاخه ششم نیروی مسلح، می خواهیم بر فضا مسلط شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مایک پنس روز پنج شنبه در آئین رونمایی از راهبرد جدید موشکی آمریکا، افزود: ترامپ به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح، اولویت خود را دفاع از مردم آمریکا قرار داده است و این بزرگترین افتخار برای من است که با رئیس جمهوری کار می کنم که برای مردم آمریکا و نیروهای نظامی آن ارزش قائل است.
وی، کشته شدگان آمریکایی در منبج سوریه را قهرمانان دلاور آمریکا نامید و ادامه داد: به آنها افتخار می کنیم و برای آنها ارزش قایل هستیم. خانواده های نیروهای مسلح باید بدانند که فداکاری آنها اراده ما را مصمم تر می کند.
معاون اول رئیس جمهوری آمریکا با اشاره به تصمیم ترامپ برای بازگرداندن دو هزار نیروی نظامی این کشور از سوریه، اضافه کرد: همزمان با بازگرداندن نیروهایمان به خانه، این کار را به گونه ای انجام می دهیم که پسمانده های داعش هرگز قادر نباشند خلافت خونبارشان را بار دیگر در آنجا مسلط کنند.
پنس خاطرنشان کرد: از روز نخست روی کار آمدن این دولت، ترامپ اقدامات قاطعی انجام داد تا قوی ترین ارتش را در تاریخ این کشور در جهان تشکیل دهد. اعضای هر دو حزب کنگره موافقت کرده اند و ما نیروهای نظامی خود را بازسازی می کنیم.
وی اظهار کرد: ترامپ از زمان ریگان تا کنون بزرگترین بودجه، از جمله بزرگترین افزایش حقوق را برای نیروهای نظامی امضا کرد. به دستور رئیس جمهوری، راهبرد امنیت ملی مبنی بر «آمریکا اول» را دنبال می کنیم تا بتوانیم زرادخانه موشکی را تقویت و تسلط خود را بر زمین، دریا، و فضا همچنان برقرار کنیم.
معاون اول ترامپ با بیان اینکه «می خواهیم شاخه ششم نیروی مسلح را تقویت کنیم تا بر فضا مسلط شویم» گفت: ما در دفاع عمومی پیشرفت داشته و امروز راهبرد جدید را برای دفاع موشکی تدوین کرده ایم. این رئیس جمهوری می داند که آمریکا اول و حفظ صلح از طریق قدرت انجام پذیر خواهد بود.
اروپام*1429

نظر شما