شناسهٔ خبر: 30674974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آخرین وضعیت نقل و انتقالات لیورپول؛ رابرتسون در آستانه تمدید قرارداد و خروج احتمالی مورنو و استوریج در تابستان

امیرعلی پژمان

یکی از باثبات ترین بازیکنان لیورپول، به زودی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که بعید است لیورپول در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جدیدی جذب کند، این باشگاه در آستانه تمدید قرارداد با یکی از بهترین و کلیدی ترین بازیکنانش یعنی اندی رابرتسون قرار دارد.

به گزارش پل جویس از تایمز، رابرتسون در آستانه امضای قرارداد جدید پنج ساله قرار دارد؛ این قرارداد به نوعی پاداشی برای عملکرد عالی و باثبات این بازیکن طی فصول اخیر خواهد بود. رابرتسونِ 24 ساله با امضای این قرارداد جدید، می تواند تا سال 2024 در جمع قرمزها حضور داشته باشد. گفتنی است پیش از رابرتسون بازیکنان کلیدی دیگری همچون جو گومز، سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و محمد صلاح قراردادشان را با لیورپول تمدید کرده بودند.

انتظار می رود پس از تمدید قرارداد اندی رابرتسون، نوبت به ترنت الکساندر آرنولد برسد تا او نیز قرارداد جدیدی با لیورپول امضا کند. از سوی دیگر، احتمالا آلبرتو مورنو در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد لیورپول را ترک خواهد کرد که البته چنین اتفاقی نمی تواند خبر بدی برای هواداران لیورپول باشد! او احتمالا به یکی از تیم های لالیگا خواهد پیوست. علاوه بر مورنو، دنیل استوریج نیز قراردادش در تابستان پیش رو به اتمام خواهد رسید و لیورپول را ترک خواهد کرد.

نظر شما