شناسهٔ خبر: 30674876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

امامان جمعه باید در کنار مدیران اجرایی گام بردارند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: کسب توفیق در خدمت به مردم، مستلزم همکاری تنگاتنگ همه اجزای حاکمیت است و بر این اساس امامان جمعه را نیز در کنار مدیران اجرایی می دانیم که باید منسجم گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در نشست امامان جمعه خراسان شمالی در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: معتقد هستم که ائمه جمعه همکار حوزه اجرایی محسوب می شوند.
وی با اشاره به قداست تریبون ها، افزود: ما امامان جمعه را به شورای اداری استان دعوت کردیم، چون برای همراهی با حوزه اجرا باید از روند امور مطلع بوده و اظهار نظر کنند و نتیجه همه این همکاری ها نیز جلب رضایتمندی مردم از حاکمیت خواهد بود.
وی با قدردانی از نگاه همراه امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان به مسائل توسعه ای استان، نگاه وی و مدیریت ارشد استان به مسائل توسعه ای را تقریبا از یک جنس دانست.
استاندار خراسان شمالی افزود: اسلام با همین مشی اعتدال و دوری از افراط و تفریط، عالم گیر شد و جای شگفتی است که برخی با بی توجهی، مسیر درستی را طی نمی کنند.
شجاعی در خصوص تشخیص مسیر درست، گفت: مقام معظم رهبری پیشگام همه هستند و وقتی معظم له از همه دولت ها، به سبب رأی مردم حمایت می کنند، یعنی همه ما لازم است این چنین باشیم.
این نشست با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
5132

نظر شما