شناسهٔ خبر: 3067449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

راه اندازی اینترنت پرسرعت در 116 روستای استان چهارمحال و بختیاری

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در محل استانداری چهارمحال و بختیاری و از طریق ویدئو کنفرانس با روستای سورک و گفتگو با پدرشهیدان عباسی اینترنت پرسرعت 116 روستای استان را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات, در این مراسم که با حضور استاندار, نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فعالان ICT استان برگزار شد دکتر واعظی با تاکید بر تصمیم دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به توسعه مناطق محروم گفت: برنامه های مناسب برای توسعه استان داریم که انشاء الله با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

همچنین علاوه بر راه اندازی اینترنت پرسرعت 116 روستای استان، "توسعه پهنای باند لایه لبه شبکه IP به میزان 24Gb/S " ، "توسعه تجهیزات تکمیلی کانالهای بین المللی به میزان 120 کانال استان" و "نصب و راه اندازی سامانه های پایش ترافیک به میزان به میزان 2Gb/S در سطح استان" نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این سفر دکتر واعظی از شهر بروجرد و شلمزار دیدار و با حضور در فرمانداری شهرهای مذکور از نزدیک با نیازها، مسائل و مشکلات شهرهای بروجرد و شلمزار آشنا شد.

نظر شما