شناسهٔ خبر: 30674404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مستمری‌بگیران بیمه روستاییان آذربایجان شرقی بسته معیشتی دریافت کردند‌

R7887/P/S6,47/CT12

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی از واریز بسته معیشتی برای بیش از ۱۵هزار خانوار مستمری بگیر عضو صندوق در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی، محمد نظری از واریز بسته معیشتی برای بیش از 15هزار خانوار مستمری بگیر عضو صندوق در استان خبر داد و اظهار داشت: براساس تصمیم دولت و در راستای حمایت از اقشار کم درآمد، بسته معیشتی دو میلیون ریالی به حساب 100 هزار  خانوار مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر کشور واریز شده است.

وی افزود: این بسته معیشتی، پنجشنبه 27 دیماه همزمان با سراسر کشور به حساب 15 هزار و 242 خانوار مستمری بگیر صندوق در استان آذربایجان شرقی (بازنشستگان پیش از موعد، از کارافتاده و بازماندگان بیمه شدگان متوفی) نیز واریز شده است.

نظری، از پیشنهاد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تخصیص بسته معیشتی به تمام بیمه شدگان فعال این صندوق خبر داد و تصریح کرد: وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافقت ضمنی خود را با این پیشنهاد صندوق اعلام کرده است و در صورت تامین منابع مالی، بسته معیشتی مذکور بزودی به حساب بیمه شدگان صندوق واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت تایید نهایی، بالغ بر 180هزار خانوار بیمه شده استان آذربایجان شرقی از این بسته حمایتی بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام /ش

نظر شما