شناسهٔ خبر: 30673026 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار اصفهان: دستاوردهاي نظام براي مردم تبيين شود

صاحب‌خبر -
استاندار اصفهان: دستاوردهاي نظام براي مردم تبيين شود
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - استاندار اصفهان گفت: در آستانه فرارسيدن دهه فجر و چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي قرار داريم بنابر اين دستگاههاي اجرايي و نهادها دستاوردها و خدمات خود طي 40 سال گذشته را براي مردم استان به خصوص نسل جوان تبيين کنند.

به گزارش ايرنا، عباس رضايي روز پنجشنبه در شوراي برنامه ريزي استان در سالن اجتماعات استانداري افزود: دهه فجر فرصتي را براي ما بوجود آورده است تا با شناسايي نقاط ضعف براي تحقق اهداف انقلاب اسلامي تلاش و دستاوردهاي نظام را براي مردم بيان کنيم.
وي اظهارداشت: در اين راستا بايد از ظرفيت رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي استفاده شود.
استاندار اصفهان تدبير را آينده نگري دانست و افزود: براي ساختن آينده اي روشن بايد تلاش و مردم را اميدوار کنيم و ارتباط نخبگان با دستگاههاي اجرايي را تقويت نماييم.
وي با اشاره به اينکه برخي افراد به دليل نگرش هاي سياسي تلاش هاي دولت را ناديده مي گيرند، اظهارداشت: همه ما در يک کشتي نشسته ايم و در موفقيت هاي نظام همه شريک هستند.
رضايي با بيان اينکه براي اميدوار کردن مردم به انقلاب و نظام سعي کنيم تعارض ها را کنار بگذاريم ، افزود: همدلي و برادري بين دستگاههاي اجرايي و مردم بايد بيش از پيش تقويت شود زيرا همانگونه که امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي فرمودند مردم ولي نعمت ما هستند.
وي با اشاره به اينکه براي تسريع در امور جامعه و خدمت رساني به مردم بروکراسي ( کاغذبازي ) را بايد کنارگذاشت، ادامه داد: رئيس جمهوري نيز در نشست اخير خود با استانداران بر اين موضوع تاکيد کرد زيرا مقررات و قانون هايي که وضع مي شود براي پيشرفت کشور و بهبود معيشت مردم است بنابر اين با سختگيري هاي بي مورد نبايد بگونه اي رفتار کرد که قانون و مقررات مانع تحقق اين هدف شود.
استاندار اصفهان بيان کرد: سياست هاي دولت در ارتباط با تحريم ها، صداقت است و ما بايد تلاش کنيم تا تحريم ها به فرصت تبديل شود و توانايي هاي کشور افزايش يابد.
وي در بخشي از سخنان خود با اشاره به اينکه رئيس جمهوري در نشست روز گذشته خود با استانداران به مشکلات آب اشاره کرد و گفت: آب و منابع آبي مختص يک استان و منطقه نيست و حتي در برخي موارد مربوط به يک کشور هم نيست.
رضايي افزود: براي استفاده و مصرف بهينه از آب در استان، کميته مصرف بهينه آب متشکل از جهاد کشاورزي، آب منطقه اي و آب و فاضلاب اصفهان تشکيل خواهد شد تا در اين زمينه سياستگذاري هاي اصولي انجام شود.
وي به ممنوع شدن کشت گياهان و محصولات کشاورزي آب بَر از جمله برنج در استان اصفهان از سوي وزارت جهاد کشاورزي اشاره کرد و گفت: سازمان جهاد کشاورزي استان موظف است در اين زمينه برنامه ريزي کند.
استاندار اصفهان با اشاره به اينکه زيرساخت هاي دولت الکترونيک در اين استان فراهم شده است، فعال شدن دولت الکترونيک در اين خطه را خواستار شد.
وي بااشاره به در پيش بودن سال نو بر برنامه ريزي دقيق براي تنظم بازار و فراهم کردن مواد مورد نياز مردم در شب عيد امسال تاکيد کرد.
استاندار اصفهان در پايان اين نشست درباره مصوبات جلسه شوراي برنامه ريزي استان به خبرنگار ايرنا گفت: حدود 120 طرح زيربنايي که در کارگروه زيربنايي استان تصويب شده بود در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت و به تصويب شوراي برنامه ريزي استان رسيد.
وي اضافه کرد: يک طرح آبخيز داري مربوط به منطقه باغ جا سميرم که پيش از اين به تصويب کميته مربوطه رسيده بود نيز در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت و به تصويب رسيد.
رضايي با اشاره به اينکه آشنايي مديران استان با لايحه بودجه سال 98 که اکنون در مجلس شوراي اسلامي در حال بررسي است از ديگر دستورات اين جلسه بود و از مديران خواسته شد تا چنانچه پيشنهادي نسبت به اين لايحه دارند ارائه دهند.
استاندار اصفهان تصريح کرد: هدف ما از آشنايي مديران با لايحه بودجه سال آينده اين بود که بتوانند از بندها و تبصره هاي بودجه براي حل و فصل مشکلات استان استفاده کنند.
2093
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما