شناسهٔ خبر: 30672967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان پیگیری می‌شود

R7860/P/S6,67/CT7

معاون رئیس جمهور با اشاره به به مشکلات خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در جنوب استان کرمان گفت: مشکلات مربوط به این قشر روز شنبه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان بررسی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگاری تسنیم از قلعه‌گنج، محمدباقر نوبخت در بازدید از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در شهرستان کهنوج اظهار داشت: با توجه به مشکلات خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در این منطقه، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان مامور رسیدگی به آنهاست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: مشکلات مربوط به این قشر باید روز شنبه توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان بررسی شود.

وی عنوان کرد: مشکلات زمین‌های روستایی قلعه‌گنج،  در تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن به اطلاع مردم می‌رسد.

محمدباقر نوبخت در ادامه سفر به جنوب استان کرمان از طرح پرورش بزمورسیا در شهرستان قلعه گنج بازدید کرد و این طرح‌ها را در جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی  در مناطق محروم دانست.

مسعود حیدروند مجری طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج گفت: در این کارخانه شیر بزهای این منطقه خریداری می‌شود و پس از تبدیل به شیر فراوری شده در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی افزود: این پروژه با مشارکت بانک سینا و بنیاد علوی کشور به مدت یک سال ساخته شده است و باعث اشتغالزایی تعداد زیادی در منطقه شده است.

حیدروند با بیان اینکه محصولات این منطقه به نام قلعه‌گنج در کشور و حتی در برخی کشورهای همسایه صادر می‌شود، گفت: بین دو تا سه تن پنیر در این کارخانه تولید می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما