شناسهٔ خبر: 30672964 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسکولز: مورینیو جدایی خود از منچستریونایتد را به طور بی نقصی مهندسی کرد

میلاد وفادار

هافبک سابق منچستریونایتد، مورینیو را به بی میلی برای مربیگری در یونایتد متهم کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بر اساس گفته‌های پل اسکولز، ژوزه مورینیو در روزهای پایانی حضورش منچستریونایتد علاقه‌ای به همکاری با این باشگاه نداشت.

به گزارش سایت گل، مورینیو پس از شکست ۳-۱ مقابل لیورپول از سمت خود بر کنار شد. اسکولز که همواره یکی از منتقدین سرمربی پرتغالی یونایتد بود، اعتقاد دارد مورینیو خود به دنبال قطع همکاری با شیاطین سرخ بوده است.

حس کردم علاقه‌ای به حضور در آنجا نداشت. در نهایت جدایی خود را به طور بی نقصی مهندسی کرد. نشست‌های مطبوعاتی او خجالت آور و بسیار منفی بودند. در نهایت مشخص بود که بازیکنان میل بازی کردن برای او را ندارند. سر انجام اتفاق درست افتاد. 

اختلافات داخلی مورینیو هم کمکی به او نکردند. جدای از ماجرای پر سر و صدا با پل پوگبا، گزارش‌هایی حکایت از اختلاف او با آنتونیو والنسیا داشتند؛ موضوعی که هضم کردن آن برای اسکولز دشوار است. 

او با آنتونیو والنسیایی در افتاد که خوش برخوردترین مرد دنیا است. لج کردن با آنتونیو والنسیا امکان پذیر نیست. آن نشان بزرگی برای من بود که یک جای کار دست نیست.

اسکولز در دفاع از انتقاداتش از مورینیو گفت: 

من تنها در پاسخ به پرسش‌هایی که از من مطرح می‌شدند، رو راست بودم و بر اساس چیزهایی که از سرمربی می‌دیدم، حرف می‌زدم. خیلی زود در پیش فصل شروع به گله و شکایت کرد و گفت که بچه‌ها به اندازه کافی خوب نیستند؛ حرفی که از همان ابتدا مورد پسند من واقع نشد.

نظر شما