شناسهٔ خبر: 30672645 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه :جاده های اصلی به بزرگراه تبدیل می شوند

گناوه-ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از برنامه های اولویت دار این وزارتخانه تبدیل مسیر اصلی جاده هایی که بار ترافیکی سنگین دارند به بزرگراه بخصوص در استان بوشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح بزرگراه گناوه - دیلم استان بوشهر افزود: ایمن سازی و بالا بردن راندمان سفرها از اهداف تبدیل جاده‌های اصلی به بزرگراه است که درچند سال گذشته این پروژه پیوسته انجام شده است.
وی اظهارداشت: قطعه 61 کیلومتری افتتاح شده بزرگراه گناوه - دیلم باقیمانده از بخش ساحلی کریدور شرقی غربی جنوب کشور است که در استان بوشهر به اتمام رسیده و زیر بار ترافیک رفت.
وی اظهارداشت:اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی کشور از دیگر برنامه های اولویت دار وزرات راه وشهرسازی است که این پروژه در دست اجراست و عملیات اجرایی بخشی از قطعات آن روز جاری آغاز خواهدشد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: درخصوص بافت های فرسوده و مسکن نیز باتوجه به برنامه گسترده ای که برای رونق بخشیدن به تولید آن در نظر گرفته شده ، در استان بوشهر نیز با تعریف برنامه ای که در این زمینه شده شتاب گرفته تا هم توسعه راهها ، اتصال ریلی و هم تولید مسکن در این استان رونق پیدا کند.
پروژه برزگراه گناوه - دیلم بطول 61 کیلومتر و اعتبار یکهزارو 260 میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
شهرستان گناوه در 120 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045

نظر شما