شناسهٔ خبر: 30672323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازخوانی آرزوی نواب صفوی از زبان سردار الماسی

R7840/P/S6,60/CT11

فرمانده لشکر ۲۳خاتم الانبیاء سپاه استان تهران گفت: یکی از آرزوهای نواب صفوی این بود که انقلاب اسلامی را ببیند و در این انقلاب جاروکش باشد، این تواضع نمایانگر وظیفه سنگین ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سردار حسین الماسی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم لشگر عملیاتی  23 خاتم الانبیا(ص) با اشاره به جایگاه شهدا ظهار داشت: سخن گفتن از شهیدان و زنده نگاه داشتن خاطره آن افلاکیان که در راه رضای خدا از هستی و همه چیز خود گذشتند، کار سخت و ارزشمندی است شهدا زندگی آرام، با صفا و لبریز از عشق خود را رها کردند و جان خود را برای دین خدا، ولی خدا و اهتزاز پرچم اسلام فدا کردند.

وی افزود: جهاد و شهادت با تأسی از حضرت اباعبدالله حسین(ع) که مظهر تلاش در راه دین خداست، در عصر ما اتفاق می‌افتد و شهدا راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند از این‌رو ما همه می‌دانیم که مدیون خانواده شهدا و جانبازان هستیم.

فرمانده لشکر 23خاتم الانبیاء سپاه استان تهران بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و تلاش ایثارگران و رزمندگان است و آرزوی انبیا الهی، ائمه و مومنین موفقیت ملت شریف ایران بود که به رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری محقق شد و ما وظیفه داریم که از آن محافظت کنیم.

الماسی با اشاره به روز شهدات نواب صفوی و یارانش گفت: یکی از آرزوهای نواب صفوی این بود که انقلاب اسلامی را ببیند و در این انقلاب جاروکش باشد، این تواضع نمایانگر وظیفه سنگین ما می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهدا مجذوب تمام عیار خداوند متعال بودند و تقوای الهی را رعایت می‌کردند عنوان کرد: شهدا با رعایت حلال و حرام الهی همچنان دوست داشتند مانند حضرت زهرا(س) بینام و گمنام باشند شهدای ما تابع محض ولی خدا و عامل حفظ ارزش‌های اسلامی هستند.

فرمانده لشکر 23خاتم الانبیاء سپاه استان تهران با اشاره به خطرپذیری و سخت‌کوشی شهدا برای خدمت به دین خدا اظهار داشت: من به اهالی این منطقه اعلام می‌کنم که به داشتن چنین جوانانی افتخار کنید که در مقابل گرگ صفتان داعشی و النصره ایستادگی کردند.

سردار الماسی با اشاره به اهمیت جهاد در جامعه تصریح کرد: جهاد در تمامی دوران‌ها و مکان‌ها وجود دارد و مختص خط مقدم و جنگ نیست جهاد در دوران صلح، جهاد با رفتار اسلامی، جهاد با مال و جهاد با استکبار از نمونه‌های جهاد در اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جامعه‌ای که روحیه جهادی و انقلابی وجود داشته باشد قاچاق، احتکار، گران‌فروشی و دست‌درازی مدیران نالایق جایگاهی ندارد و واجبات الهی رنگ نمی‌بازد، در این زمینه رهبر معظم انقلاب فرموده این کشور به جایی نمی‌رسد مگر با کار جهادی.

انتهای پیام/ش

نظر شما