شناسهٔ خبر: 30671614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان پردیس:

جوانان باید مطالبه گر باشند

جلسه انتخابات اعضای شورا جوانان شهرستان پردیس به ریاست حقیقی فرماندار و با حضور سیفی رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سجاد برنجی در جریان این انتخابات که با مشارکت ارزنده جوانان ارام پویا و منطقی برگزارشد گفت: این انتخابات از بهترین انتخابات های حوزه جوانان بود.

 

وی ضمن، تشکر از مشارکت خوب ، آرام و منطقی و پویای جوانان شهرستان اظهار کرد: برگزاری انتخابات مجمع عمومی ۵۲ نفره امروز در کمال آرامش و با جوی صمیمی برگزار شد و این نشانه خوبی از سطح روشنفکری و همکاری جوانان این شهرستان است.

 

برنجی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت همه جوانان در امور مختلف استفاده کنیم، اظهارداشت: برای تحول خواهی باید تمرین همزیستی مسالمت آمیز کنار هم داشته باشیم و اگر تحولی میخواهیم رخ بدهد باید جوانان حضور داشته باشند و یاداور شد جوانان باید مطالبه گر باشند.

 

وی افزود: سرآغاز دین ما که نبی مکرم اسلام (ص) پرچمدار آن بودند نیز به دست جوانان و با دعوت جوانان شکل گرفت و جهان را متحول کرد‌.

 

او ادامه داد: حتی آخرین حرکت و ظهور مهدی موعود(ع) نیز با همراهی جوانان است چنانچه روایت است که میگویند در یاران مهدی موعود پیر یافت نمی شود مگر به اندازه نمک در طعام و سرمه در چشم.

 

جوان ترین معاون فرماندار همچنین تاکید کرد: جوانان باید مطالبه گری کنند و همین افرادی که اینجا جمعند می توانند شهرستان را متحول سازند وافزود: خوشحالم که در اولین روز کاری خود جلسه ای با حضور جوانان شهرستان داشتم.

 

برنجی تصریح کرد، بنده جوانان را باور دارم و خود جوان ترین بخشدار تهران بودم و درحال حاضر جوانترین معاون سیاسی استانداری هستم.

 

نظر شما