شناسهٔ خبر: 30671085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه بیت تاریخی امام راحل در قم گلباران می‌شود

R7854/P/S6,62/CT11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از گلباران بیت تاریخی امام و نواختن شدن زنگ انقلاب در مدارس قم همزمان با ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام راحل به کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نصرت‌الله لطفی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت: تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام سوگواری حضرت زهرا(س) اتفاق خجسته‌ای است.

وی افزود: از اتفاقات مهم امسال همزمانی دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه(س) است، بنابراین باید به نحوی برنامه‌ریزی و عمل شود که هرکدام از این دو رویداد مهم و بزرگ تاریخی پاس داشته شده و شأن و منزلت هر دو به‌درستی حفظ شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری ایام فاطمیه عنوان کرد: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب اسلامی تبلیغات و آذین‌بندی‌های محیطی با حساسیت‌های ویژه‌تری انجام می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: در مسئله تبلیغات محیطی نباید به‌گونه‌ای عمل شود که زمینه‌های سو استفاده افراد معاند و کوردل به‌ویژه در فضای مجازی مهیا شود، شأن و منزلت این دو رویداد تاریخی باید به نحو شایسته‌ای حفظ شود.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغات محیطی دهه فجر انقلاب اسلامی بنر و بیرق‌های شهادت حضرت زهرا(س) در کنار پرچم و تمثال امام راحل و مقام معظم به‌صورت همزمان نصب می‌شود تا عمق و پیوند همیشگی بین انقلاب و اسلام ناب محمدی مشخص شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برنامه‌های قم در سالروز ورود امام راحل به کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: همزمان با روز 12 بهمن‌ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن بیت تاریخی امام در قم گلباران می‌شود، برنامه‌های ویژه برای روز جمعه 12 بهمن‌ماه امسال پیش‌بینی‌شده است.

لطفی ابراز کرد: زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود امام راحل به میهن در سطح تمام مدارس قم نواخته می‌شود، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران پیش از خطبه روز 12 بهمن‌ماه و آیت‌الله حسینی بوشهری خطیب این روز مهم و تاریخی در قم خواهند بود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما