شناسهٔ خبر: 30671019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:

معافیت مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت هزینه انشعابات

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خواستار توجه مجلس و دولت نسبت به معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات مددجویان تحت حمایت این نهاد در قانون بودجه سال ۹۸ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید الهی راد در دیدار با علی‌اکبری، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۸ در دولت، اظهار کرد: دولت در تخصیص بودجه کمیته امداد در سال ۹۷ همکاری بسیار خوبی داشت در همین رابطه با توجه به تورم سال جاری ضروری دارد عتبارات کمیته امداد برای سال آینده نیز متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

الهی راد بابیان اینکه اعتبار اصلی کمیته امداد از تبصره ۱۴ بودجه است، افزود: درخواست ما این است که این مبلغ افزایش پیدا کند و نمایندگان نیز عنایت ویژه‌ای به مددجویان کمیته امداد داشته باشند.

وی همچنین به اجرای طرح رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۹ درصد مددجویان کمیته امداد این استان از این طرح برخوردار هستند، ازاین رو پیشنهاد می‌شود اجرای برنامه رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال به وزارت بهداشت محول شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه خواستار یکپارچه‌سازی بیمه درمان مددجویان شهری و روستایی شد واظهار کرد: کمیته امداد آمادگی پذیرش بیمه روستاییان و افراد تحت حمایت امداد در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر را دارد.

نظر شما