شناسهٔ خبر: 3066998 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

گردوشکستن با ردمی نوت ۷ مقاومت شیشه گوریلا گلس ۵ را نشان می دهد

در فرهنگ ما به این مغلطه ها می گویند، معرکه گیری! هر چند این معرکه گیری ها به احتمال زیاد زیر دست JerryRigEverything به زودی امتحان خواهد شد اما در حال حاضر گردوشکستن با ردمی نوت ۷ مقاومت شیشه گوریلا گلس ۵ را نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

در فرهنگ ما به این مغلطه ها می گویند، معرکه گیری! هر چند این معرکه گیری ها به احتمال زیاد زیر دست JerryRigEverything به زودی امتحان خواهد شد اما در حال حاضر گردوشکستن با ردمی نوت ۷ مقاومت شیشه گوریلا گلس ۵ را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم و ویدیو این معرکه گیری ها را ببینیم.

دیروز بود که پیش از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار، شاهد این بودیم که تست مقاومت شیائومی ردمی ۷ (Redmi 7) پیش از معرفی رسمی، منتشر شد، در حقیقت یک معرکه گیری بود که حالا یک معرکه گیری طنزطور را شاهد هستیم. اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

در این ویدیو مردی با کلاه‌گیس هویج‌طور (!) با ردمی نوت ۷ خود گردو می شکند و احتمالا به غیبت خود می پردازند! گفته می شود این موبایل ۱۵۰ دلاری با شیشه گوریلاگلس نسل ۵ ارایه شده که تحسین برانگیز است اما به این صورت نیست که فکر کنید در مقابل زمین خوردن یا خراشیدگی سطح ۶ به بالا مقاوم تر باشد!

به هر صورت حتما به زودی تست مقاومت ردمی نوت ۷ را می بینیم. همچنان این دستگاه بسیار بسیار ارزشمند است اما معرکه‌گیری ها به نوعی انگار شبیه به عوام‌فریبی به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما