شناسهٔ خبر: 30667495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دمای هوا در اردبیل تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد

R41374/P/S6,49/CT11

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس به ویژه در صبح روز شنبه هفته آینده به ویژه در مناطق جنوبی و مناطق کوهستانی استان اردبیل کاهش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی از ایستگاه میان رودان خلخال با 10 سانتیمتر برف و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه فرودگاه اردبیل با 97 و نیز شهرستان گرمی با 83 کیلومتربرساعت به ثبت رسید.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و اطلاع رسانی‌های قبلی، سامانه بارشی که در استان فعال بوده طی امروز و تا ظهر فردا سبب بارش باران و برف خواهد شد که بارش در مناطق مرکزی و جنوبی به صورت باران به تدریج برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در مناطق شمالی استان بارش باران و گاهی برف پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر تصریح کرد: این سامانه در بعد از ظهر فردا از استان خارج می‌شود ولی هوای سرد در غالب مناطق ماندگار خواهد بود وبر این اساس از امروز دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: کاهش دمای هوا بین 10 تا 15 درجه سلسیوس به ویژه در صبح روز شنبه هفته آینده به ویژه در مناطق جنوبی و مناطق کوهستانی استان انتظار می‌رود و در جاده‌های مواصلاتی استان نیز به دلیل وزش باد شاهد کولاک برف و کاهش دید خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

نظر شما