شناسهٔ خبر: 30666922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شورای فرهنگی و اجتماعی در روستاهای خراسان جنوبی تشکیل شود

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: باید در روستاها با کمک دهیاری ها، شورای فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضایی صبح پنج شنبه در همایش مدعیان دروغین و جریان های انحرافی، اعتقادی و فکری در بیرجند بیان کرد: روحانیون در سنگر دفاع از مکتب ولایت و اهل بیت ( ع) تلاش می کنند که باید قدردانی شوند.

وی با اشاره به جریان های انقلابی سال ۵۷، بیان کرد: فرار شاه فرار همه ظلم ها، خباثت ها و پلیدی ها و از سویی دیگر طلوع نور بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امروز در شرایط جنگ احزاب هستیم، اظهار کرد: تمام گروه ها برای ناکارآمد جلوه دادن نظامی که معجزه قرن است، دست به دست هم داده اند.

وی با بیان اینکه این نظام یک معجزه الهی بوده که به دست مردی الهی شکل گرفت، اظهار کرد: بدخواهان همواره برای براندازی این انقلاب توطئه چینی کرده اما با هوشیاری مردمی فهیم با شکست مواجه شده اند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امروز کسانی که نظام ما حیات خلوتشان بود و سرمایه های مادی و معنوی را غارت می کردند، دست شان از انقلاب کوتاه شده با جنگ های نیابتی که در منطقه انجام می دهند، به دنبال ناکار آمد نشان دادن نظام‌ هستند.

وی با بیان اینکه دشمن می داند اگر نظام به خوبی جلوه گری کند، عالم گیر خواهد شد، اظهار کرد: جنگ دشمن همه جانبه بوده و در همه ابعاد اعم از فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی کرده است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: روحانیون باید فرمایشات رهبری را استماع کرده و به خوبی برای جامعه تجزیه و تحلیل کنند .

وی با بیان اینکه پیروزی در جنگ احزاب کنونی قطعی است، بیان کرد: روحانیون می توانند به جامعه امید دهند بنابراین وظیفه سنگینی دارند که باید شبانه روز وقت بگذارند. 

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبری، کشور در حال پیشرفت است و هیچ بن بست بر طرف نشدنی برای حرکت رو به جلوی ایران وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خواستار برنامه ریزی دقیق و حساب شده شد و افزود: باید برای تبیین دستاوردهای نظام برنامه ریزی دقیقی شود. 

وی دمیدن روح امید در جامعه و تبیین شعار افتخار به گذشته و امید به اینده را از رسالت های اصلی روحانیون دانست و افزود: در این بخش کم گذاشته ایم که در برخی از موارد چالش هایی رخ داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: باید در روستاها با کمک دهیاری ها، شورای فرهنگی و اجتماعی را شکل دهیم و خودمان آن را مدیریت کنیم.

نظر شما