شناسهٔ خبر: 30665943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آماده باش نیروها و امکانات راهداری در محورهای ارتباطی لرستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، با اشاره به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش برف در استان، گفت: نیروها و امکانات راهداری در محورهای ارتباطی استان برای خدمت رسانی به مردم در حالت آماده باش قرار دارد.

صاحب‌خبر -

«عباس شرفی»، امروز(27 دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص وقوع برف و باران، امکانات راهداری در سراسر محور های ارتباطی استان مستقر شده اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، با بیان اینکه پیشنهاد می شود  هموطنان از سفرهای غیر ضروری در محورهای ارتباطی طی امروز و فردا پرهیز کنند، اظهار داشت: پیشنهاد می شود درصورت ضرورت نکات ایمنی رعایت  و سرعت مطمئنه و تجهیز خودرو به  تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی مجهز باشندو

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا ساعاتی دیگر در استان بویژه در مناطق سردسیر و گردنه های با بارش برف مواجه باشد، ابراز کرد: بارش باران و وزش باد در استان موجب ریزش کوه در برخی راه های استان بویژه در محور پلدختر شده است.

 

شرفی، بیان کرد: نیروهای راهداری و ستادی  کار ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محورهای ارتباطی استان  به ویژه محور پلدختر را انجام داده اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اظهار کرد: هم اکنون 22 اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌ باش قرار دارند.

 

وی اذعان داشت: نیروهای راهدای با حضور مستمر در راه های استان طرح گشت‌زنی را اجرایی و نیروهای ستادی نیز هم اکنون در حال پشتیبانی هستند.



شرفی، اظهار کرد: تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران های احتمای بسیج شده است.

نظر شما