شناسهٔ خبر: 30663042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خیّران پلدشتی بیش از 3.7 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

ارومیه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت گفت: خیّران در این شهرستان، سه میلیارد و 720 میلیون ریال طی سال جاری به ایتام شهرستان کمک کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

بهمن رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 159 فرزند یتیم و 216 فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند.
وی اضافه کرد: 983 خیّر این شهرستان در 9 ماه سال جاری 3 میلیارد و 720 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند.
وی بیان کرد: رفع مشکلات ایتام در زمینه تأمین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان ایتام از جمله مواردی است که توسط حامیان انجام می شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدشت ادامه داد: افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک های مالی مستمر انتخاب کنند.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و بیش از 39 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود اما در سال های اخیر وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.
در شهرستان پلدشت 2 هزار و 760 خانوار با هفت هزار و 782 نفر جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است؛ شهرستان پلدشت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.
7132/7129

نظر شما