شناسهٔ خبر: 30663003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نقد و بررسی طرح جامع پدافندغیرعامل در حوزه سایبری

جلسه نقد و بررسی طرح جامع پدافندغیرعامل استان و شهر همدان با حضور معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور، ناظر پروژه، مجریان طرح جامع و سایر دستگاه های مرتبط ونماینده اداره کل ICT استان همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان، ابتدا معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر ضرورت اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح شهر و استان همدان تصریح کرد: هدف طرح جامع پدافند غیرعامل، مصون سازی زیر ساخت ها است.

در این نشست محمد نوروزی، نماینده اداره کل ارتباطات استان همدان به برخی مشکلات در روند اجرای طرح اشاره کرد و افزود:پیشرفت طرح با توجه زمان های در نظر گرفته شده بسیار کند است و نیاز به تصمیم گیری جدی در این خصوص می باشد. وی تصریح کرد: نحوه تعامل و مراجعه مجری به دستگاه های اجرایی و کارگروه ها نیازمند بازنگری است.

نوروزی ادامه داد: تیم فنی مجری طرح نیاز به ترمیم دارد و باید از متخصصان تمامی حوزه های مورد ارزیابی در این تیم حضور داشته باشند. نماینده ICT استان خاطرنشان کرد:کارگروه سایبری بر اساس طرح مذکور قصد برنامه ریزی و ابلاغ دستورالعمل هایی را دارد که تا کنون به این مهم دست نیافته است.

 

نظر شما