شناسهٔ خبر: 30662825 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

کلاهبرداری 40 میلیون ریالی 3 اخاذ زن‌نما در فضای مجازی

گروه اجتماعی - فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: سه پسر جوان که در فضای مجازی خود را دختر جلوه داده و از طعمه خود اخاذی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا خلیلی‌نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان انار دیروز چهارشنبه، 26 دی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی از پسر نوجوانش توسط افرادی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پسر نوجوان این مالباخته در فضای مجازی با فرد ناشناسی که خود را دختر معرفی کرده، آشنا شده و یک مدت با هم تبادل متن و عکس خصوصی داشته‌اند و نهایتا آن فرد ناشناس با تهدید به انتشار همین عکس‌ها و اطلاعات خصوصی از این پسر نوجوان بیش از 40 میلیون ریال اخاذی می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار به تدریج این مبلغ را طی یک‌سال از این پسر نوجوان دریافت کرده بود، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با جمع‌آوری مستندات لازم و اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام متهمان که سه پسر جوان بودند را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.
خلیلی‌نژاد تصریح کرد: این سه نفر در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به انجام بزه انتسابی و اغفال مالباخته با جا زدن خود به‌عنوان یک دختر اقرار کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام

نظر شما