شناسهٔ خبر: 30662046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه هفته هفتم

تقابل بم با ملوان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

71613

شهرداری بم صدرنشین در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  لیگ برتر فوتبال بانوان به هفته هفتم خود رسید. در مهمترین بازی این هفته تیم‌ شهرداری بم صدرنشین به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود، بم که تاکنون در همه بازی‌های خود به برتری رسیده کار سختی برابر ملوان دارد چرا که نمانیده انزلی نشان داده است در خانه به راحتی شکست نمی‌خورد و از هفته سوم  هنوز امتیازی از دست نداده است.

راه یاب ملل مریوان هم  که با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های ملوان و ذوب  آهن در رتبه دوم جدول رده بندی قراردارد در خانه خود با همیاری آذربایجان بازی می‌کند. این تیم برای ماندن در رتبه دوم نسبت به ملوان کار راحت تری پیش رو دارد. در دیگر بازی مهم این هفته ذوب آهن شانس خوبی برای برگشتن به رتبه دوم جدول دارد چرا که  آذرخش تهران را پیش رو دارد. تنها نماینده تهران با شروع فصل  عملکرد خوبی نداشته و با سه امتیاز و تفاضل گل ۴۰- در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد.

پالایش گاز ایلام و شهرداری سیرجان هم که با یک امتیاز اختلاف به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم جدول رده بندی قراردارند برابر هم به میدان می‌روند تا بتوانند خود را در بین تیم‌های مدعی حفظ کنند اما در این میان سپاهان که لیگ را با پیروزی شروع کرد در ادامه نتوانست روند پیروزی‌های خود را حفظ کند به گونه‌ای که با سه پیروزی، دو شکست و یک تساوی در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته و اگر به دنبال قهرمانی است با توجه به جدال نزدیک مدعیان در بالای جدول، نباید امتیازی از دست بدهد. این تیم  در هفته هفتم میزبان پارس جنوبی بوشهر است.

*بازی‌های هفته هفتم

جمعه ۲۸ دی، ساعت۱۰

ملوان بندرانزلی _ شهرداری بم کرمان

راه یاب ملل مریوان_ همیاری آذربایجان غربی

آذرخش تهران_ ذوب آهن اصفهان

شهرداری سیرجان_ پالایش گاز ایلام

سپاهان اصفهان _ پارس جنوبی بوشهر

سپیدار قائمشهر_ خلیج فارس شیراز

تیم‌ها تفاضل امتیاز
شهرداری بم کرمان ۴۰ ۱۸
راهیاب ملل مریوان ۲۰ ۱۳
ملوان بندرانزلی ۱۶ ۱۳
ذوب آهن اصفهان ۹ ۱۳
پالایش گاز ایلام ۵ ۱۲
شهرداری سیرجان ۷ ۱۱
سپاهان اصفهان ۱۱ ۱۰
همیاری آذربایجان غربی ۲ ۶
پارسجنوبی بوشهر ۶_ ۶
آذرخش تهران ۴۰_ ۳
سپیدار قائمشهر ۲۹_ ۰
خلیج فارس شیراز ۳۴_ ۰

انتهای پیام

دبیر خبر: امیرداود کمالی

نظر شما