شناسهٔ خبر: 30661743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

غیررسمی؛ آلوارو موراتا به اتلتیکو مادرید پیوست

محمد محمدخانی

موراتا به دوران فوتبالِ نه چندان موفقش در چلسی پایان داد و به خانه بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- با نهایی کردن انتقال هیگواین به چلسی، سران باشگاه انگلیسی آماده جدایی آلوارو موراتا هستند. هوای لندن به مهاجم اسپانیایی نساخت و این بازیکن به زودی راهی کشورش خواهد شد. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، چلسی و اتلتیکو مادرید در مورد انتقال موراتا به مادرید به توافق رسیده اند و صرفا در حال بررسی چگونگی انتقال هستند. همچنین باشگاه اسپانیایی در تلاش است برای پرداخت حقوق موراتا، شرایط را فراهم کند. موراتا می تواند به صورت قرضی یا به صورت دائمی راهی اتلتیکو مادرید شود. چلسی که برای موراتا ۶۵ میلیون یورو هزینه کرده، برای رضایت به فروشش ۶۰ میلیون یورو می خواهد.

سران چلسی همچنین در حال بررسی پرونده مهاجم سوم خود یعنی میچی باتشوایی هستند. در حالی که مهاجم بلژیکی اصرار دارد به طور قرضی راهی موناکو شود، چلسی پیشنهاد ۴۵ میلیون یورویی برای بازیکن از اورتون دارد. چلسی امیدوار است با فروش باتشوایی و موراتا، بیش از ۱۰۰ میلیون یورو بدست آورد و حتی سود کند! اتلتیکو مادرید می تواند با انتقال قرضی و حق خرید، قیمت موراتا را تقسیم کند. آنها سال گذشته در همین ایام برای دیگو کوستای ۲۹ ساله(حالا ۳۰ ساله)، ۶۶ میلیون یورو به چلسی پرداخت کردند. حل شدنِ مسئله مهاجمان تیم به این شکل، مائوریتزیو ساری را بسیار خوشحال خواهد کرد.

آلوارو موراتا می تواند به باشگاهی برود که دوران فوتبالش را از آنجا شروع کرد.

نظر شما