شناسهٔ خبر: 30659816 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اختلاف طبقاتی در سیلیکون ولی تا جذاب ترین کفش ورزشی هوشمند سال

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدت هاست که ماجرای اختلاف طبقاتی در سیلیکون ولی به موضوعی داغ و پر حاشیه تبدیل شده است و به نظر می رسد این موضوع هر روز ابعادی جدی تر پیدا می کند. تا جایی که از یک سو بسیاری از بی خانمانها شب ها را تا صبح در کوچه های این منطقه به سر می برند اما از سوی دیگر 2 گربه به تنهایی ساکن یک آپارتمان لوکس می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کفش های جدید نایکی موسوم به  Nike Adapt BB  تنها کفش های ورزشی نیستند. این کفش ها را می توانید شارژ کنید  و با برنامه ها و نرم افزارهای گوشی خود نیز هماهنگ کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت تسلا یک چالش جدید و جذاب برای کاربران خود معرفی کرده است. بر اساس این چالش در صورتی که کاربران بتوانند سیستم کامپیوتری ماشینشان را هک کنند یک خودرو مدل 3 را هدیه می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در جریان یک اتفاق عجیب و نادر، کارمندان فروشگاه اپل در نیویورک بسته ای دریافت کردند که پر از مواد مخدر بود و به نظر می رسید به اشتباه به این مرکز فرستاده شده است؛ بسته ای که البته صاحبش به سرعت پیدا و دستگیر شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نگاهی به فعالیت های بانک های اروپایی نشان می دهد این بانک ها نسبت به بانک های ایالات متحده انعطاف ناپذیری بالایی در برابر بانکداری الکترونیک دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نمایشگاه خودرو دیترویت در حال برگزاری است و در جریان برگزاری این نمایشگاه نوعی خودروهلیکوپتری خودران موسوم به "SureFly Octocopter" رونمایی شده است که نیازی به مهارت خلبانی ندارد و با قیمت 200 هزار دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از کارکنان گوگل در تدارک تشکیل یک کمپین پر قدرت در شبکه های اجتماعی در مورد سیاست های شرکت خود در قبال مزاحمت های جنسی هستند. این کارمندان معتقدند اقدامات گوگل در برابر مسئله مزاحمت های جنسی اساسا هیچ سود قابل توجهی برای حقوق کارکنان نداشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما