شناسهٔ خبر: 30659716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کواچ: بازیکنان باید در تمرینات توانایی های خود را نشان دهند تا در ترکیب قرار بگیرند؛ رقابت بزرگی در بایرن مونیخ وجود دارد

مهیار میرزاپور

بایرن مونیخ در شروع دوباره بوندس لیگا باید به مصاف هوفنهایم برود.

صاحب‌خبر -

طرفداری - نیکو کواچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با هوفنهایم شرکت کرد. این بازی روز جمعه برگزار می شود.

به گزارش اسکای، این روزها بحث انتقال هادسون اودوی از چلسی به بایرن مونیخ داغ است و در این مورد از کواچ سوال شد:

صحبت های من به گونه ای دیگر تفسیر می شود. منظور من را در نوشته ها عوض می کنند. به همین خاطر هیچ چیز در این مورد نخواهم گفت.

در مورد انتخاب دو مدافع از بین هوملس، بواتنگ و زوله:

این مسئله ای روشن در ذهن من است. ما به زودی تصمیمی در این مورد می گیریم. در واقع هر سه این بازیکنان باید برای ما بازی کنند. ولی ما با چینش دفاع سه نفره وارد زمین نمی شویم. به همین خاطر مجبورم دو نفرشان را انتخاب کنم.

وی در رابطه با آلفونسو دیویس اظهار داشت:

دیویس بازیکنی است که بهتر از بازیکنان همسن خود کار می کند و پیشرفت کرده است. جایگاه او برای ما بالاتر از یک بازیکن جوان است.

در ادامه سوال شد که آیا هامس رودریگز نشان داده است که تمایل دارد در بایرن بماند؟

بله البته! بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. هامس هم می خواهد بازی کند. البته همه بازیکنان باید در تمرینات توانایی های خود را نشان دهند تا در ترکیب قرار بگیرند. همه بازیکنان تیم می خواهند در ترکیب اصلی باشند. رقابت بزرگی وجود دارد. او برای آینده اش بازی می کند. این روشن است. هرکسی که چنین هدفی دارد باید توانایی هایش را نشان دهد.

کواچ در نهایت گفت:

روبن و ریبری نمی توانند در بازی با هوفنهایم وارد زمین شوند. اما وضعیت آنها خوب است و در دوره بازیابی هستند. تولیسو هم نمی تواند در ترکیب قرار گیرد. بقیه بازیکنان تیم در دسترس هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما