شناسهٔ خبر: 30659605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

جاذبه‌های گردشگری هرمزگان در سطح وسیع معرفی شود

صاحب‌خبر -
بندرعباس ـ خبرنگار اطلاعات: استاندار هرمزگان گفت: جاذبه‌های گردشگری هرمزگان باید در سطح وسیع معرفی شود تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این استان سفر کنند.‏

فریدون همتی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر این استان بیان داشت: ساماندهی و ایجاد امکانات تفریحی در سواحل، ایجاد روشنایی مناسب و فضاسازی مناسب در ورودی شهرهای استان از جمله اقداماتی است که باید در ارتباط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران انجام شود.

وی گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی هرمزگان همچون نوروز صیاد و همچنین برپایی جشن‌های مخصوص برداشت محصولات کشاورزی این استان، از اقداماتی است که می‌تواند برای گردشگران جذاب باشد و این استان را به خوبی معرفی کند.

استاندار هرمزگان برگزاری همایشی با حضور هتلداران و مدیران آژانس‌های مسافرتی کشور در هرمزگان، می‌تواند در جذب گردشگران بیشتر به این استان موثر باشد افزود: فصل جاری زمان مناسبی برای برگزاری این همایش است.

وی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی برای پذیرش و ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی در هرمزگان شد و اظهار‌داشت: ایجاد محل‌های مناسب اقامت برای مسافران، راه‌اندازی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران به خصوص در سواحل و ورودی‌های شهرها و آمادگی بنادر و در نظر گرفتن شناورهای مخصوص برای گردشگران از جمله اقداماتی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه‌ریزی و اقدام شود.

نظر شما