شناسهٔ خبر: 30658509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تماس یک میلیاردی

همشهری آنلاین: کتاب تماس میلیاردی متمرکز بر بازاریابی و فروش تلفنی و مهارت‌های ارتباط موثر است.

صاحب‌خبر -

کتاب تماس یک میلیاردی تألیف امید امین از سوی انتشارات بازاریابی چاپ و منتشر شد.

تماس میلیاردی متمرکز بر بازاریابی و فروش تلفنی و مهارتهای ارتباط موثر است. کتاب با داستانی واقعی شروع می‌شود و همین ویژگی به جذابیت آن می‌افزاید. به‌علاوه، سبب می‌شود آنچه را خوانده‌ایم، تا مدتها در ذهن به صورت تصویر قابل‌بازیافت و پردازش، گره‌گشای فعالیتهای مذاکره‌ی بازاریابی و فروش باشد.

طنز: مؤلف کتاب هرکجا که لازم بوده از حس شوخ‌طبعی و طنز به‌خوبی بهره گرفته است. کاربرد طنز برای آن است که یادآوری کند هنگام گفت‌وگوی تلفنی، برای انجام دادن کاری حتی آوردن فاکتور یا اطلاعاتی که مشتری دستور آن را داده است، شخص را پشت‌خط تماس تلفنی منتظر نگه ندارید.

خلاقیتها: چندین شیوه و روش خلاقانه در این کتاب به کار رفته است نظیر قصر مکالمه و هفت کلید ورود به اتاق بهشت. امید امین، مؤلف کتاب، تکنیکها را در قالب بازیهای جالبی نظیر ماروپله آورده است. کافی است بدانیم پله‌ها در گفتگوی تلفنی کدامند و مارها چگونه ما را به قعر نابودی می‌کشاند.

عبارتهای ضرباهنگین: عبارتهای کلیدی و تأکیدی کتاب، کاملا شما را سرحال می‌آورد. و به خواننده یادآور می‌شود که بکوشید در گفتگوهای تلفنی یا حضوری، مشتری ناراضی نتراشید.

مؤلف کتاب این کتاب را بیشتر کتاب "کار" و "تمرین" می‌داند و امیدوار است که خواننده پس از اطلاع از تکنیکها، آنها را در میدان عمل بویژه در بازار به کار ببندد و با ممارست بیشتر، بتواند تماس میلیاردی را در زندگی حرفه‌ای‌اش بیافریند.

نظر شما