شناسهٔ خبر: 30657664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان:

ظرفیت های گردشگری در شیروان مغفول مانده است

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری و پتانسیل های بالایی است ولی متاسفانه مغفول مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ صمد ایزانلو در اولین جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر شیروان اظهار داشت: با تسهیلات دولت، بوم گردی ظرفیت های خوبی را در بسیاری از روستاها ایجاد کرده و باید به بهترین شکل معرفی شود چرا که حضور گردشگران موجب رونق اقتصادی شهرستان می شود.

 

وی گفت: شناساندن ظرفیت های گردشگری این شهرستان به مسافران طی ایام نوروز و افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران نقش و وظیفه دستگاه های اجرایی را بیشتر می کند.

 

ایزانلو افزود: در ایام نوروز باید گشت های اصناف فعال باشند تا شاهد گرانی نباشیم و مبادا خاطره گرانی در ذهن مسافران از این شهر بماند و تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان باید تلاش کنند تا خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در این شهرستان صورت گیرد.

 

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان با بیان اینکه زائر سراها، هتل ها و مسافرخانه ها باید آمادگی لازم را داشته باشند، گفت: در ایام نوروز شاهد تردد بالایی هستیم بنابراین باید طوری عمل کنیم که ضمن ارائه خدمات شایسته به مسافران، زمینه کاهش حوادث و تصادفات فراهم شود.

 

ایزانلو با بیان اینکه اسکان و تجهیز مدارس از سوی آموزش و پرورش فقط باید برای فرهنگیان باشد، افزود: الباقی مسافران به بخش خصوصی (هتل ها، مسافرخانه ها، مناطق بوم گردی و غیره) راهنمایی شوند.

 

 

نظر شما