شناسهٔ خبر: 30656580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کره جنوبی 2-0 چین؛ اولین 9 امتیازی جام از گروه C آمد!

مهدی عالیشاه

نمایش قدرتمندانه جنگجویان تائگوک!

صاحب‌خبر -

طرفداری- در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل چین صف‌آرایی کرد و در پایان کره‌ای‌ها موفق شدند با ارائه یک نمایش قدرتمندانه شاگردان مارچلو لیپی را با نتیجه 2 بر 0 از پیش رو بردارند.

مشخصات بازی

گروه C جام ملت‌های آسیا 2019
کره جنوبی-چین
چهارشنبه 26 دی‌ماه 1397 ساعت 17:00
ورزشگاه آل نهیان

آل نهیانآشنایی با ورزشگاه‌های جام ملت‌های آسیا 2019 امارات (1)؛ ورزشگاه آل نهیان، استادیوم چند‌منظوره سلطنتی

ترکیب دو تیم

کره جنوبی-چین

گزارش بازی

نیمه اول با حملات کره جنوبی آغاز شد. در دقیقه 7 مون هوان با ضربه سر پاسی را برای هوانگ جو فراهم کرد و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان چین مهار کرد. در دقیقه 12 سون هیونگ مین با حرکت انفرادی خود یک پنالتی گرفت و هوانگ جو در دقیقه 14 این پنالتی را تبدیل به گل کرد. در دقیقه روی پاس هوانگ جو شوت هوانگ هی چان را دروازه‌بان چین دفع کرد. در دقیقه 27 هوانگ این بئوم پاسی را به سون هیونگ مین داد که ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان چین مهار شد. در دقیقه 29 بالاخره چین به خود آمد و روی پاس ژنگ ژی، یو دابائو شوتی زد که دروازه‌بان کره جنوبی آن را مهار کرد و نیمه اول با برتری کره‌ای به پایان رسید.

کره جنوبی در نیمه دوم نیز با برتری کار را آغاز کرد. در دقیقه 51 حرکت جناحی هئونگ مین با ارسال او برای کیم مین جائه با ضربه سر این بازیکن همراه بود که ضربه او به گل دوم کره جنوبی همراه شد. در دقیقه 55 هوانگ این بئوم ضربه هوانگ جو را دروازه‌بان چین مهار کرد. در دقیقه 63 ضربه هوانگ ایم بئوم توسط دروازه‌بان چین مهار شد.

نظر شما