شناسهٔ خبر: 30656047 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

نیکو کرانچار، پسر سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران برای بالا بردن روحیه بازیکنان در اردوی این تیم حاضر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیکو کرانچار، فوتبالیست سابق تیم‌های تاتنهام انگلیس، دیناموزاگرب کرواسی، دیناموکیف اوکراین، نیویورک کاسموس و ... که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال کرواسی را دارد، در اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در قطر شرکت کرد.

زمانی که این موضوع را از یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال امید ایران در قطر پیگیری کردیم، او در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: کرانچار در این اردو کنار تیم ملی امید است و باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان می‌شود. برای او نیز تجربه می‌شود، اما حضور یک بازیکن بزرگ در تیم ملی سبب بالا رفتن روحیه بازیکنان خواهد شد. کرانچار در باشگاه‌های بزرگی بازی کرده و حضور او باعث شده تا روحیه بازیکنان تیم بالا برود.

حال باید دید حضور کرانچار در تیم ملی فوتبال امید ایران ادامه دار خواهد بود یا خیر؟

شاگردان مرد کروات (زلاتکو کرانچار) پس از شکست ۲ بر یک مقابل تاجیسکتان، قرار است ۲۸ دی و یک بهمن با تیم‌های کویت و قطر مسابقه دهند و پس از حضور در تهران به استراحت بپردازند و پس از آن به احتمال زیاد در تورنمنت کافا شرکت خواهند کرد تا با آمادگی کامل برای حضور در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده شوند. حضور تیم ملی امید در تورنمنت کافا تا حدودی قطعی شده است، اما امکان دارد لغو شود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند

استیلی:کراکان با نظر کرانچار به کادر اضافه شد

بختیاری زاده: کادر مدیریتی بعد از هر شکستی مربیان را مقصر می‌دانند

انتهای پیام/

حضور ستاره تاتنهام انگلیس در اردوی تیم ملی فوتبال امید

نظر شما